اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

مردم عید امسال را در خانه‌ها بمانند/ فرمان رهبری در خصوص تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا نشانه درایت ایشان است

مردم عید امسال را در خانه‌ها بمانند/ فرمان رهبری در خصوص تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا نشانه درایت ایشان است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: از مقام معظم رهبری بخاطر تصمیم درایت مندشان در خصوص فرمان به ستاد کل نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا تقدیر و تشکر می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار اروم‌نیوز، با تقدیر از کادر پزشکی و درمانی، اظهار داشت: از تمامی کادر پزشکی، درمانی و پرستاران بیمارستان‌های سراسر کشور که فداکارانه در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا در تلاش و جهاد بوده، به‌خصوص عزیزانی که در شهرستان ارومیه در حال فعالیت هستند، سپاسگذارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز،,

وی، در ادامه افزود: دولت و وزارت بهداشت قطعا و حتما باید قدردان مجاهدت‌های این عزیزان باشند و ان‌شالله بنده به نمایندگی از مردم ارومیه، پیگیر تقدیر ویژه از کادر پزشکی درگیر با بیماران کرونایی خواهم بود.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: به عنوان خادم این ملت بزرگوار، از تک به تک آحاد مردم شریف استان و شهرستان ارومیه عاجزانه خواهشمندم تا نسبت به رعایت نکات بهداشتی و کارشناسی اهتمام داشته باشند.

,

حضرت پور، در ادامه بیان کرد: موضوع شیوع کرونا واقعا جدی بوده و در همه جای دنیا، اصلی ترین راه مبارزه با کرونا، رعایت بهداشت فردی و دستورالعمل‌های اعلامی از سوی بهداشت جهانی است.

,

وی، با تاکید بر ماندن شهروندان در خانه های خود و به صفر رساندن عبور و مرور در شهرها، گفت: من از همه شما خواهش میکنم که حدالمقدور از خانه خارج نشوید و اگر خارج شدید، از دستور العمل‌ها پیروی کنید.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه الان زمان گلایه از نقایص نیست، افزود: چه مردم و چه نمایندگان آنها، انتقاداتی به برخی مسائل و تصمیمات کلان  دولت دارند، اما الان زمان این گلایه‌ها و صحبت‌ها نیست، ما ان شاءالله با تلاش و عزم، این روزهای تلخ را پشت سر خواهیم گذاشت.

,

حضرت‌پور گفت: دولت وظیفه دارد تا از همه ظرفیت‌های خود برای رفع این بلای نحس و تسهیل مشکلات مردم استفاده کند، و هر گونه سوء مدیریت و ناهماهنگی قابل قبول نیست.

,

وی، اذعان کرد: علاوه بر کادر درمانی، بر خود وظیفه میدانم که از تمام نیروهای زحمتکش شهرداری ارومیه، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و نیروهای درگیر وزارت کشور در ستاد مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر کنم.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از مقام معظم رهبری بخاطر تصمیم درایت‌مندشان در خصوص فرمان به ستاد کل نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا تقدیر و تشکر میکنیم، ان‌شاءالله هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

,

حضرت پور در ادامه سخنان خود خطاب به مسئولان گفت: از مسئولین استانی درخواست دارم تا نسبت به تامین نیازهای مردم به اقلام بهداشتی از منابع و ظرفیت های استانی استفاده کنند و همانطور که گفته شد، اولویت استان تامین نیازهای مردم در داخل استان خواهد بود.

,

وی، تاکید کرد: از مردم میخواهم تا عید امسال را در خانه ها بمانند، تا ان‌شالله بعد از شکست کرونا، این پیروزی و وفاق ملی را جشن بگیریم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه