اخبار داغ

ورود «جهادگران سلامت» به میدان مبارزه با کرونا در نقطه صفر مرزی؛

خط تولید «ماسک» در سرخس راه‌اندازی شد+تصاویر

خط تولید «ماسک» در سرخس راه‌اندازی شد+تصاویر
فرمانده سپاه سرخس از راه‌اندازی خط تولید «ماسک» در شهرستان مرزی سرخس به همت حرکت مردمی «جهادگران سلامت» خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی صفری در گفتگو با صبح توس، با اشاره به تشکیل حرکت مردمی «جهادگران سلامت» برای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا در شهرستان سرخس اظهار کرد: برای مقابله با بیماری کرونا و کمک به رفع دغدغه‌های مردم شریف شهرستان سرخس در اولین گام توسط حرکت مردمی جهادگران سلامت خط تولید «ماسک» در این شهرستان مرزی راه‌اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرمانده سپاه سرخس خاطرنشان کرد: سپاه، قرارگاه جهادی برکت، قرارگاه جهادی قرآن و عترت نهاد امامت جمعه سرخس، تولیدی سایه گستر مهر، گروه جهادی شهید حسین امیری نژاد و گروه جهادی شهید تندگویان با نظارت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان کار تولید ماسک را انجام می‌دهند.

,

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی تولید 60 هزار ماسک در دستور کار جهادگران سلامت سرخس است، افزود: روزانه 2 هزار ماسک توسط جهادگران سلامت سرخس تولید و با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در فروشگاه‌های تعیین‌شده در سطح شهر سرخس توزیع می‌شود.

,

صفری با اشاره به اینکه تمامی مواد اولیه تولید این ماسک‌ها خریداری شده است، عنوان کرد: این ماسک‌ها پس از تولید به فروشگاه‌های «اتکا» واقع در بلوار پاسداران و فروشگاه «کوثر» واقع در خیابان ثارالله برای توزیع میان مردم تحویل می‌شود.

,

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: توزیع ماسک از 24 اسفندماه 98 در فروشگاه‌های محل عرضه آغاز شده و مردم شریف شهرستان سرخس می‌توانند این ماسک‌ها را در بسته‌های چهارتایی و با قیمت هر بسته 2 هزار تومان خریداری کنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: درصورتی‌که تولید روزانه ماسک از 2 هزار عدد پیش‌بینی‌شده بیشتر باشد و نوبت‌های کاری جهادگران سلامت تقویت شود، مابقی اضافه‌تولید به اداره صمت شهرستان برای عرضه در داروخانه‌ها تحویل می‌شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه