اخبار داغ

ترخیص ۲۵ بیمار کرونایی بهبودیافته در بوشهر

ترخیص ۲۵ بیمار کرونایی بهبودیافته در بوشهر
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از ترخیص ۲۵ بیمار بهبود یافته کرونا از بیمارستان‌های استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، سعید کشمیری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ترخیص ۲۵ بیمار بهبود یافته کرونایی از بیمارستان‌های استان بوشهر، اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه ۳۴ نفر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: از این تعداد بیمارانی که ترخیص شده اند، با مراقبت کامل خانواده و آموزش‌هایی که داده می‌شوند و مراجعه روزانه همکاران ما، مطمئن می‌شوند که علائم مناسبی داشته و نیاز به بستری شدن در مراکز درمانی را ندارند.

,

کشمیری با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است افزود: هم‌وطنان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی تشخیص کرونا شرکت کنند.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: می‌توانیم با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌ها، زنجیره انتقال این ویروس را در استان شکست دهیم.

,

کشمیری افزود: در خانه بمانید تا تماس‌ها کمتر شود و از افرادی که به‌ظاهر سالم هستند، ولی کرونا دارند به‌دور باشیم، دست‌های خود را ۲۰ بار در روز حداقل ۲۰ ثانیه بشویید و دست‌های آلوده را به صورت و چشم نزنید.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بهترین راه پیشگیری افراد از ویروس کرونا را ماندن در خانه دانست گفت: شهروندان تنها در موارد ضروری از منازل خود خارج شوند و هنگام خروج نکات بهداشتی را رعایت کنند و از نزدیک شدن به سایر افراد نیز خودداری کنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ویروس کرونا در این استان جان ۲ نفر را در ای مدت گرفته است./ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه