اخبار داغ

رئیس اتحادیه میوه و تره بار عمده و خرده بجنورد:

توزیع میوه شب عید در خراسان شمالی آغاز شد / مردم در میدان بار تجمع نکنند

توزیع میوه شب عید در خراسان شمالی آغاز شد / مردم در میدان بار تجمع نکنند
رئیس اتحادیه میوه و تره بار عمده و خرده بجنورد با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید در استان آغاز شده است، گفت: جهت کنترل شیوع کرونا از مردم تقاضا داریم که برای خرید میوه شب عید در محل میدان بار تجمع نداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید فیروزه ای، رئیس اتحادیه میوه و تره بار عمده و خرده بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: از امروز توزیع میوه های تنظیم بازار شب عید در خراسان شمالی آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امید فیروزه ای، رئیس اتحادیه میوه و تره بار عمده و خرده بجنورد در گفتگو با خبرنگار , عصراترک, عصراترک,  ,  ,  , اظهار داشت: از امروز توزیع میوه های تنظیم بازار شب عید در خراسان شمالی آغاز شده است.,

وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 200 تن میوه شب عید برای استان ذخیره سازی شده است، گفت: توزیع 700 تن پرتقال و 500 تن سیب در استان خراسان شمالی از صبح امروز آغاز شد.

,

فیروزه ای ادامه داد: بر اساس نرخ مصوب، سیب تنظیم بازار به ازای هر کیلوگرم پنج هزار و 500 تومان و پرتقال هر کیلوگرم 6 هزار تومان عرضه می شود.

,

رئیس اتحادیه میوه و تره بار عمده و خرده بجنورد افزود: در مرکز خراسان شمالی 90 نقطه شهری جهت توزیع میوه تنظیم بازار در نظر گرفته شده است تا مردم به راحتی بتوانند میوه موردنظرشان را تهیه کنند.

,

وی با بیان اینکه قیمت مصوب برای میوه شب عید در تمام نقاط استان یکسان است، خاطر نشان کرد: باتوجه به شیوع کرونا در سراسر کشور و استان از مردم تقاضا داریم که برای خرید میوه شب عید در محل میدان بار تجمع نداشته باشند که منجر به ایجاد مشکل شود.

,

فیروزه ای افزود: علاوه براین با هدف پیشگیری از گسترش کرونا تمامی مغازه داران بجنوردی رعایت موارد بهداشتی از جمله ضدعفونی کردن مغازه، در اختیار قرار دادن دستکش یکبار مصرف برای مشتری جهت خرید میوه و سبزی را در دستور کار قرار داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه