اخبار داغ

فتونیوز/ماه رجب؛ ماه استغفار

فتونیوز/ماه رجب؛ ماه استغفار
همه‌ دعاهایى که در این ماه وارد شده، درس است؛ صِرف لقلقه‌ زبان نیست. این دعاها را با حضور قلب و با آگاهى از عمق معناى آنها، بر دل و زبانتان جارى کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در موسمی بس عظیم قرار داریم، ماه رجب؛ ماهی از ماه‌های خداوند که حال‌وهوای دیگری به انسان می‌دهد، انگار از همان روزهای اول و حتی لحظات ابتدایی ورود به ماه رجب، عطری خاص به مشام می‌رسد، انگار قرار است در فضایی دیگر از رحمت الهی وارد شویم، انگار خدا این ماه را بهانه‌ای قرار داده است تا زنگارهای وجود انسان‌ها را بار دیگر از انس با زندگی دنیا و متعلقاتش بشوید و به‌تدریج آنان را از فضایی نورانی به موقعیتی نورانی‌تر یعنی به ضیافت‌الله برساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در موقعیت‌های مختلف به بیان نکاتی راهبردی و اساسی دربارۀ جایگاه مناسبت‌های مذهبی پرداخته‌اند، به‌عنوان مثال، ایشان ماه رجب را ماه دعا، توسّل و استغفار نامیدند و این‌چنین بر لزوم مغتنم شمردن این فرصت تأکید کردند:

,

ایام ماه مبارک رجب است. اولین چیزى که در این ایام و بعد در ایام ماه مبارک شعبان، بالاخره در پله‌ سوم و بالاتر در ماه مبارک رمضان باید مورد توجه یکایک ما قرار بگیرد ــ هر جا هستیم ــ اصلاح خود و زدودن غفلت‌ها و ظلمت‌ها از دل خود باید باشد؛ اصل این است.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه