اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی بیمارستان امام خمینی برای پذیرش مصدومان چهارشنبه آخر سال / مردم از تجمعات پرهیز کنند

آمادگی بیمارستان امام خمینی برای پذیرش مصدومان چهارشنبه آخر سال / مردم از تجمعات پرهیز کنند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان امام خمینی برای پذیرش مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال آماده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی به ماندن در خانه پرهیز از تشکیل اجتماعات آخر سال نظیر چهارشنبه سوری به طور جدی مورد تاکید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: به منظور در امان ماندن از ابتلاء به بیماری کرونا و نیز آتش سوزی مردم در مراسم چهارشنبه آخر سال در منزل بمانند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: با توجه به اینکه بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان به درمان و پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دارد بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) آماده پذیرش موارد سوختگی احتمالی است.

,

روشنی با بیان اینکه در بیمارستان امام خمینی (ره) پزشکان جراح در سه شیفت صبح، عصر و شب خدمات رسانی می‌کنند، تصریح کرد: همچنین همه بیمارستان‌های استان برای پذیرش موارد سوختگی چهارشنبه آخر سال آماده هستند.

,

این مسئول تصریح کرد: قرارگیری در آستانه نوروز و شیوع بیماری کرونا ضرورت رعایت موارد ایمنی و بهداشتی را بیشتر می‌کند.

,

وی با ابزار امیدواری برای کاهش تلفات حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: مواد محترقه دست ساز غیر استاندارد و بسیار خطرناک بوده هرچند فشفشه و ترقه نیز آسیب زا هستند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نه تنها مردم باید از حضور در مراسم چهارشنبه آخرسال بپرهیزند بلکه باید جمعه آخر سال و نوروز هم در منزل بمانند زیرا سرعت انتقال ویروس کرونا بسیار زیاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه