اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی خبر داد؛

توزیع 8 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم خراسان رضوی

توزیع 8 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم خراسان رضوی
محمد روحانی گفت: صبح امروز توزیع 8 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم خراسان رضوی و حاشیه شهر مشهد شروع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد روحانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: صبح امروز توزیع 8 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم استان و حاشیه شهر مشهد شروع شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا علاوه بر بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا نیز توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی همه ساله با نزدیک شدن به ایام عید نوروز در مناطق محروم استان انجام می‌شد که امسال با توجه به شرایط ویژه‌ای که شیوع ویروس کرونا به کشور حاکم کرده است، تعداد بسته‌های معیشتی و افرادی که شامل آن‌ها می‌شد، افزایش یافته است.

,

روحانی با بیان اینکه این بسته‌ها توسط پایگاه‌های بسیج توزیع می‌شود و امیدواریم تا پایان سال به دست افراد مستحق برسد، گفت: ارزش مالی این 8 هزار بسته، بیش از 3 میلیارد تومان برآورد شده است که در این بسته‌ها، برنج ایرانی، روغن، انواع حبوبات، ماکارونی، تن ماهی، قند، شکر، شکلات، مرغ و گوشت قرمز است.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطر نشان شد: ارزش ریالی هر بسته حدود 750 هزار تومان است که امسال علاوه بر ارسال ارزاق، بسته‌های بهداشتی، شامل مواد ضدعفونی و دستکش نیز به مناطق محروم ارسال می‌شود.

,

وی یاد آور شد: با توجه به منویات رهبری در خصوص جنگ اقتصادی و ضرورت کمک به معیشت قشر مستضعف جامعه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک خیرین و مردم انقلابی مشهد سعی در حذف و کاهش این محرومیت‌ها در مناطق کم برخوردار دارد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه