اخبار داغ

معاون بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی:

20 هزار ماسک رایگان توسط دانش آموزان مشهدی تولید می‌شود

20 هزار ماسک رایگان توسط دانش آموزان مشهدی تولید می‌شود
محمد صادق هاشمیان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، حدود 100 دانش‌آموز بسیجی مشهد با تولید 20 هزار ماسک تنفسی رایگان علیه این ویروس برخاستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صادق هاشمیان، معاون فرهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و خراسان رضوی، حدود 100 دانش‌آموز بسیجی در هنرستان شهید مطهری مشهد با تولید 20 هزار ماسک تنفسی رایگان علیه این ویروس برخاستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: مراحل تولید این ماسک‌ها از طراحی تا دوخت، تماماً توسط این دانش آموزان انجام می‌شود و تنها این ماسک‌ها جهت استریلیزه شدن و بسته‌بندی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال می‌شوند که پس از آن نیز این ماسک‌ها به مناطق حاشیه شهر جهت توزیع ارسال می‌شوند.

,

هاشمیان با بیان اینکه هم‌اکنون حدود هزار ماسک در روز در این کارگاه تولید می‌شود، گفت: این طرح از شنبه شروع‌شده است و امیدواریم با اضافه کردن خط تولید و کمک دانش آموزان بیشتر، این 20 هزار ماسک تا روز پنج‌شنبه تولید و آماده توزیع شوند.

,

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزشی خراسان رضوی خاطر نشان شد: هزینه ساخت این ماسک‌ها توسط دانش آموزان و با کمک بسیج دانش‌آموزی تأمین شده و نکته قابل‌تأمل این است که این دانش آموزان مبالغی که بنا بوده تا در مراسم اعتکاف و راهیان نور هزینه کنند را صرف ساخت این 20 هزار ماسک کرده‌اند.

,

وی با بیان اینکه هر ماسک حدود هزار تومان هزینه ساخت آن است، تصریح کرد: در زمان تعطیلات کرونایی که اکثر دانش آموزان و حتی مسئولان در حال استراحت هستند، این دانش آموزان خط مقدم خود را پیدا کرده‌اند و ماسک‌هایی که نیاز امروز جامعه است را تولید می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه