اخبار داغ

سنگ تمام شیعه انگلیسی برای خدشه به چهره قم؛

جریان شیرازی؛ از لیسیدن ضریح تا هتک حرمت به حرم کریمه اهل بیت

جریان شیرازی؛ از لیسیدن ضریح تا هتک حرمت به حرم کریمه اهل بیت
این روزها جریان سنی افراطی و شیعه انگلیسی کمر همت بسته تا به بهانه شیوع کرونا چهره جهانی شهر مقدس قم و روحانیت اصیل را خدشه دار کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسا، در پی تعطیلی موقت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به منظور پیشگیری از ابتلای عموم زائران به بیماری کرونا، عصر امروز برخی افراد هنجارشکن با سوء استفاده از احساسات دینی و عواطف مذهبی مردم، با تجمع روبروی درب های ورودی حرم مطهر حضرت معصومه(س) اقدام به نقض قوانین کردند و با برخی رفتارهای خلاف عرف و غیر قانونی درب های ورودی حرم مطهر را تخریب و تلاش کردند وارد حرم مطهر شوند.

این فتنه مذهبی در حالی شکل می گیرد که مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید در پیام های جداگانه ای مراعات توصیه های بهداشتی را بر اساس موازین فقهی شرعا واجب دانستند؛ هم چنین آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و مسئولان استانی به منظور تامین سلامت زائران و مجاوران اعلام کردند  این مکان مقدس تا اطلاع بعدی پذیرای زائران نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، این گروه اندک تلاش کردند با فیلم برداری و عکس برداری، اقدامات هنجارشکنانه خود را پرحجم نشان داده و تصاویری مشوّه از هتک حرمت به درب ورودی حرم مطهر را به رسانه های معاند برسانند.

گزارش تکمیلی و میدانی خبرنگار رسا حاکی است که لیدرهای وابسته به جریان تشیع انگلیسی سردمدار این حرکت بودند که همواره با رفتارهای افراطی خود در صدد نامعقول نشان دادن چهره شیعه هستند.

بدون شک همه شیعیان و محبان اهل بیت طاهرین علیهم السلام دل در گروه محبت و عشق بی پایان به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها دارند و در موقعیت کنونی تلاش می کنند تا با توسل و دعا و زیارت از بعید، ارادت خود را نشان دهند اما امیدواریم با پیگیری های شورای تامین استان، به زودی نقاب از چهره این فرقه اختلاف افکن کنار رود.

بدون شک این حرکت های زشت و هنجارشکنانه مورد تایید رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، هیئات مذهبی، جامعه مداحان و شاعران آیینی و عموم مردم متدین و ولایت مدار قم نخواهد بود.

این اقدام دشمن شادکن از سوی جریان انحرافی شیرازی در حالی صورت می گیرد که عاشقان واقعی اهل بیت و طلاب بسیجی دیروز در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب به پا خاسته و خون ها تقدیم آستان مقدس اسوه استقامت در کربلا کردند و امروز در لباس خدمت جهادی به بیماران کرونایی، جان خود را در معرض آسیب قرار دادند اما  اخیرا طرفداران این جریان وابسته انگلیسی، با لیسیدن ضریح های حرم مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) سعی کردند که چهره ای غیر عقلانی از تشیع نشان دهند و با این اقدام خلاف عرف مذهبی خوراک رسانه های معاند را تهیه کردند.

به نظر می رسد که این روزها جریان سنی افراطی و شیعه انگلیسی کمر همت بسته تا به بهانه شیوع کرونا چهره جهانی شهر مقدس قم و روحانیت اصیل را خدشه دار کرده و چهره غیر واقعی از حرم اهل بیت(ع) و شاگردان امام صادق(ع) به جهانیان نشان دهد که هوشیاری بیشتر مردم انقلابی و نهادهای مسؤول را می طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه