اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه همدان:

رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۲۰۰ گروه جهادی قرارگاه پدافند زیستی بسیج برگزار شد

رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۲۰۰ گروه جهادی قرارگاه پدافند زیستی بسیج برگزار شد
علی بقایی از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۲۰۰ گروه جهادی با یاد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا ویروس در استان ها و همدان، سپاه ماموریت پیدا کرد که با سایر ارگان ها به میدان بیاید، گفت: با توجه به دستورات رهبر انقلاب به ستاد کل نیروهای مسلح خواستیم رزمایش بزرگی در سطح شهر همدان و روستاها برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۲۰۰ گروه و با حضور بسیجیان شهرستان همدان با موفقیت انجام شد و کل شهر یکبار ضدعفونی شد.

,

بقایی عنوان کرد: این رزمایش با یاد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی توسط ۸ قرارگاه پدافند زیستی بسیج در حوزه مقاومت برگزار شد و تمام بسیجیان با آمادگی کامل پای کار آمدند.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر حضور ۳۰۰۰ بسیجی در این رزمایش گفت: سپاه ناحیه همدان تمام همت خود را برای سازماندهی ۳۰۰۰ بسیجی به کار گرفته تا در هر موضوعی بتوانند ورود پیدا کنند.

,

وی با اشاره به آسیب برخی مشاغل به علت بیماری کرونا، خاطر نشان کرد: خانواه هایی که دچار مشکلات معیشتی شده اند به آن ها بسته های غذایی ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی اهدا شده است.

,

بقایی با اشاره به برخی محتکران در اقلام مصرفی گفت: انبارهای احتکار و جاهایی که مقررات را رعایت نمی کردند، همچنین پاساژها و مغازه ها و رستوران ها و قلیان سراها و باشگاه های بدنسازی مورد بررسی قرار گرفتند و از طریق مراجع قضایی اقدام شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: برای آگاه سازی مردم از پخش بروشورها در سطح شهر و در روستاها با استفاده از بلندگوها راههای جلوگیری اطلاع رسانی می شود .

وی ادامه داد: از همه شهروندان درخواست داریم به کمپین در خانه بمانیم بپیوندند و از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و مکان های عمومی بپرهیزند.

بقایی با اشاره به قرارگاه پدافند زیستی سپاه که مسئولیت آن با فرماندار و جانشین قرارگاه فرمانده سپاه ناحیه است افزود: خوشبختانه پدافند زیستی سپاه توانمند به مجموعه و ویروس کرونا ورود پیدا کند و مصوبات خوبی تصویب و اجرا شد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه