اخبار داغ

عزمِ جزمِ جهادگران ایوانی برای مقابله با بیماری کرونا +تصاویر

عزمِ جزمِ جهادگران ایوانی برای مقابله با بیماری کرونا +تصاویر
30 گروه جهادی به منظور ضد عفونی و گند زدایی مکان‌های عمومی ایوان برای مقابله با بیماری کرونا به این شهرستان اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، این روزها همه جا صحبت از جولان ویروس کروناست؛ ویروسی که از چین شروع شده و دامن خیلی از کشورها از جمله ایران را هم گرفته است و از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گروی صیانت و حراست از جسم و جان بی‌شمار انسان‌های مبتلا و دردمند بستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

بی‌تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه‌کنی و مبارزه با ویروس کرونا آن‌قدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه‌روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.

,

در کنار این عزیزان جهادگران بسیجی هم پای کار آمده اند و با ضدعفونی کردن معابر سطح شهر ایوان طی شبهای گذشته در صف مبارزه با این ویروس قرار گرفتند.

,

30گروه جهادی در ایوان ساماندهی شد

, 30گروه جهادی در ایوان ساماندهی شد, 30گروه جهادی در ایوان ساماندهی شد,

سرهنگ"عارف یاسمی "،فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت:30 گروه جهادی به منظور ضد عفونی وگند زدایی مکان‌های عمومی برای مقابله با بیماری کرونا ساماندهی شدند.

,

وی اظهار کرد:گروه‌های جهادی شهرستان  در ۴ روز اخیر با همکاری شهرداری و بهداشت ودرمان این شهرستان اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط شهری کرده‌اند. 

,

یاسمی افزود: مکان‌های عمومی، پارک‌ها، مساجد، روستاها و سایر نقاط شهرستان توسط گروه‌های جهادی هر شب گندزدایی و ضدعفونی می‌شود. 

,

فرمانده سپاه شهرستان ایوان  با اشاره به دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی برای مقابله با بیماری کرونا افزود: یکی از اقدامات مهمی که باید انجام شود، آموزش و فرهنگ‌سازی است که گروه‌های جهادی شهرستان در این زمینه نیز فعال شدند و به صورت مجازی و حضوری موارد خودمراقبتی را آموزش می‌دهند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه