اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمانشاه مطرح کرد:

آماده‌باش ۴۰۰ نیروی اورژانس در شب چهارشنبه‌سوری

آماده‌باش ۴۰۰ نیروی اورژانس در شب چهارشنبه‌سوری
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: ۴۰۰ نیروی ستادی و عملیاتی در شب چهارشنبه‌سوری آماده‌باش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: توصیه می‌شود مردم از تجمعات به شدت خود داری کنند و چهارشنبه سوری امسال را همراه با خانواده در منزل بمانند و کرونا را با عدم تجمع قطع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سال قبل مردم همکاری کردند و ۴۳ درصد کاهش داشتیم، افزود: امید است مردم امسال نیز با اورژانس و کادر درمانی همکاری کنند، زیرا که همکاران ما درگیر کرونا هستند.

,

این مسئول بیان داشت: ۱۴۰ دستگاه آمبولانس و ۴۰۰ نیروی ستادی و عملیاتی در آماده باش کامل به سر می‌برند و در پنج نقطه شهر آمبولانس‌ها برای ارائه خدمت مستقر می‌شوند.

,

وی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است عنوان کرد: والدین مراقب فرزندان خود باشند و اگر اتفاقی پیش آمد حتماً با ۱۱۵ تماس بگیرند و خود درمانی انجام ندهند.

,

مدرسی در ادامه گفت: این ایام به دلیل بیماری کرونا تماس به ۱۱۵ زیاد شده است، لذا از مردم درخواست داریم که بی جهت شماره ۱۱۵ را اشغال نکنند.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: ۵ آمبولانس در کرمانشاه مخصوص بیماران کووید ۱۹ است تا زنجیره انتقال با بیماران عادی منتقل نشود و این آمبولانس‌ها فقط بیماران کووید ۱۹ را پوشش می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه