اخبار داغ

اطلاع رسانی یا هراس آفرینی؛

برجسته سازی آمار و ارقام؛ عمومی‌ترین تکنیک رسانه‌های معاند/ مخفی‌کردن تعداد بیماران هیچ نفعی به حال کسی ندارد

برجسته سازی آمار و ارقام؛ عمومی‌ترین تکنیک رسانه‌های معاند/ مخفی‌کردن تعداد بیماران هیچ نفعی به حال کسی ندارد
رسانه های خارجی و رسانه های اپوزیسیون از ابتدا بر طبل ناسازگاری کوبیدند و با آمارهای غلط، قصد دلسرد کردن مردم را داشتند اما اعلام آمار لحظه به لحظه دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر آتش فتنه گری این رسانه های معاند که در هیچ زمانی خیرخواه مردم کردستان نبوده اند کوبید و دروغ آنها را بر ملا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، بالاخره ویروس کرونا، این مهمان ناخوانده و خطرناک آن طور که پیش‌بینی می‌شد وارد ایران شدو بالاخص استان کُردستان شد، ویروسی که اگرچه نزدیک به 130 کشور مختلف جهان را درگیر کرده است اما به نظر می‌رسد طی روزهای اخیر امیدواری‌ها برای مهار آن افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

رسانه های خارجی و رسانه های اپوزیسیون از ابتدا بر طبل ناسازگار کوبیدند و با آمارهای غلط خود قصد دلسرد کردن مردم را  داشتند اما اعلام امار لحظه به لحظه دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر آتش فتنه گری این رسانه های معاند که در هیچ زمانی خیرخواه مردم کردستان نبوده اند کوبید و دروغ انها را بر ملا می کند.

,

همچنین عده‌ای از رسانه‌های این جریان، نظام را به عدم آموزش در برابر ویروس کرونا و پنهان کاری متهم کردند، درحالی که هشدارهای لازم در این باره توسط مسئولان به کرات داده شده بود.

,

رسانه هایی که اساس و پایه آن ها دروغ پراکنی است باید هم در این زمان بحرانی که مردم با مشکلات فراوانی روبه رو هستند و برخی از مردم اضطراب فراوان دارند به لج پراکنی خود ادامه دهند. 

,

مخفی‌کردن تعداد بیماران مبتلا به کرونا هیچ نفعی به حال کسی ندارد

, مخفی‌کردن تعداد بیماران مبتلا به کرونا هیچ نفعی به حال کسی ندارد,

هومن قصری معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی عنوان کرد: متاسفانه یک سری از افراد به دروغ خود را پزشک معرفی کرده و با فیلم گرفتن از خود و نشان دادن اماری به دروغ انها را برای رسانه های معاند ارسال می کنند در حالی که با بررسی های انجام شده این افراد پزشک نیستند و می خواهند به مردم اخباری دروغ را اطلاع رسانی کنند.

, کردتودی, کردتودی,

وی با اشاره به فضاسازی های رسانه های معاند مبنی بر دروغ بودن امارهای دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: «مردم باید متکی به آمارهای وزارت بهداشت و بالطبع ان امارهای دانشگاه علوم پزشکی کردستان باشند و این آمارهای رسانه های معاند کاملا نادرست است چرا که شبکه های خارجی برای اسفبار نشان دادن  اوضاع مانند رویه معمول خود پیش می روند.» 

,

وی می گوید: آماری که رسما توسط علوم پزشکی اعلام می شود درست است و به هرحال این بیماری جهانی است و فقط منوط به کشور ما نمی شود و قصور از کشور ما نیست این ویروس چندین کشور را هم درگیر کرده به هرحال در این شرایط افراد سودجو دست به کار می شوند و مهم تر از همه این است که این بیماری جهانی شده و تنها کشور ما درگیر نیست و قدرت آلایندگی بالایی دارد. پس با توجه به آمارها و توصیه های وزارت بهداشت از این خطر نیز به سلامت عبور می کنیم.

,

قصری در ادامه خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کُردستان هر روز رسماً آمار مبتلایان به کرونا را اعلام می کند و چون بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و خانواده هایشان نیز از وضعیت بستری و ترخیص بودنشان خبر دارند لذا موضوعی برای پنهان کاری وجود ندارد.

,

وی افزود: کم نشان‌دادن آمار و مخفی‌کردن تعداد بیماران هیچ نفعی به حال کسی ندارد و چه‌بسا برای به خطر انداختن جان دیگران از لحاظ شیوع، واگیری  و گسترش بیشتر این ویروس خطرناک هم باشد.

,

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطر نشان کرد: جهادگران عرصه سلامت در کُردستان در حال مبارزه با این بیماری خطرناک هستند و این جفاست که با شایعات بی اساس میخواهند دلسردی نیروهای خدوم را فراهم کنند.

,

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های استان بستری هستند و خانواده‌های آنان از وضعیت‌بستری و ترخیص آنها آگاهی دارند لذا دلیل و موضوعی برای پنهان کاری در این رابطه وجود ندارد. 

,

کسانی که با شایعه پراکنی در فضاهای مجازی و حرکت در میدان دشمنان می‌خواهند نهال بی‌اعتمادی را در دل مردم بکارند باید بدانند این کار آنها هرگز به نتیجه‌ای نخواهد رسید!

,

به هر ترتیب ویروس خطرناک کرونا هم مانند هر بحرانی در جهان و ایران کنترل و حتی درمان و پیشگیری خواهد شد اما آنچه دروغ شنیدن مردم از زبان کسانی که برای صداقت و شفافیت از سوی مردم نمایندگی دارند نه قابل درمان و نه حتی پیشگیری است.، به هر جهت  رسانه های معاند در این بزنگاه حساس هم نشان داد که نه تنها خیرخواه مردم ایران نیست بلکه تلاش دارد در سایه دروغ پردازی و بزرگ نمایی  علیه افکارعمومی ایران به اهداف شوم خود دست یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه