اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه شهدا خبر داد؛

توزیع ۴ هزار بسته حمایت معیشتی ویژه اقشار آسیب‌دیده از شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی

توزیع ۴ هزار بسته حمایت معیشتی ویژه اقشار آسیب‌دیده از شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی ویژه اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا در سطح این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار اللهوردی داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌نیوز، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا، سپاه شهدای استان در ۲ حوزه اقدامات خود را آغاز کرده که حوزه اول مربوط به فعالیت‌های داخلی در مجموعه سپاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: در این زمینه، با مسئولیت بهداری سپاه شهدای استان، عملیات روزانه ضدعفونی و گندزدایی اماکن، تجهیزات و نیز تب سنجی کارکنان در ورودی سازمان انجام می‌شود.

,

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: با تدابیر انجام شده، از زمان شیوع ویروس در سطح استان مورد خاصی نداشته‌ایم و این نشانه موفقیت در حوزه پیشگیری و توجیهات لازم برای کادر و نیروهای سپاه است.

,

وی، ادامه داد: حوزه دوم ماموریت سپاه شهدا، شامل سازماندهی و فعالیت نیروهای جهادی بسیج است. در این حوزه با محوریت بسیج جامعه پزشکی اقداماتی را انجام داده‌ایم که در سطح شهرها و روستاها بوده است.

,

سردار داداش‌زاده، بیان داشت: ضدعفونی سطح شهر ارومیه با ۴ دستگاه خودروی لشکر ۳ حوزه(ع) و با هماهنگی شهرداری ارومیه در سطح این شهر انجام می شود.

,

وی، خاطرنشان کرد: همچنین خدمات ضدعفونی و گندزدایی از تمام شهرها و روستاها در سطح استان در قالب گروه‌های جهادی متشکل از اقشار مختلف بسیج طلاب، دانشجویی، بسیج محلات، سازندگی و پزشکی ارائه می‌شود.

,

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در ادامه سخنان خود، از دوخت ماسک توسط بسیجیان در اکثر شهرستان‌ها خبر داد و گفت: این ماسک‌های تولیدی در مناطق کم‌برخوردار در میان مردم توزیع می‌شود.

,

وی، ابراز داشت: همچنین بسیج اصناف با هماهنگی خیاطان در سطح شهر ارومیه، نسبت به تولید و توزیع ماسک‌های بهداشتی در میان اقشار مختلف مردم اقدام کرده است.

,

سردار داداش‌زاده، در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه با علوم پزشکی استان، تصریح کرد: در قالب این تفاهم‌نامه، اقداماتی شامل همکاری با علوم پزشکی در زمینه ارائه خدمات بهداشتی انجام می‌شود که در برخی شهرستان‌ها نظیر خوی، چایپاره و شاهیندژ آغاز شده و در سایر شهرستان‌ها هم در دست اجرا و آغاز است.

,

وی، اذعان داشت: در قالب این تفاهم‌نامه، نیروهای جهادگر بسیجی شهرستان‌های مختلف در حوزه غربالگری با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می‌کنند و به مشارکت با مسئولان می‌پردازند.

,

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، غربالگری را برای قطع زنجیره کرونا حائز اهمیت دانست و بر لزوم همکاری و همت تمام دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در این زمینه تاکید کرد.

,

وی، با اشاره به راه‌اندازی نقاهتگاه ۱۲۰ تختخوابی ویژه بیماران کرونایی در پادگان حیدرلوی ارومیه، اظهار داشت: این نقاهتگاه برای زمانی راه‌اندازی شده دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کند و در حالت آماده باش قرار دارد.

,

سردار داداش‌زاده، در پایان سخنان خود، با بیان اینکه ۴ هزار بسته معیشتی ویژه اقشار آسیب‌دیده به دلیل کرونا در آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود، گفت: هر بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیون ریال بوده و اقدامات مربوط به توزیع آن نیز از روزهای گذشته توسط سپاه های شهرستانی آغاز شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه