اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی خبر داد؛

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک برای اقشار کم‌درآمد در آذربایجان‌غربی

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک برای اقشار کم‌درآمد در آذربایجان‌غربی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: کارگاه تولید ماسک برای اقشار کم‌درآمد راه‌اندازی شده و در حال فعالیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر جوانبخت در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز، در خصوص اقدامات اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در زمینه مبارزه با کرونا، اظهار داشت: برای کمک به سازمان‌های حاضر در خط مقدم مبارزه با کرونا، کارگاه تولید ماسک به تعداد ۲۵ هزار عدد با مشارکت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان، اداره کل اوقاف، خیرین و گروه های جهادی راه‌اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: این ماسک‌های تولیدی در میان اقشار کم‌درآمد استان توزیع می‌شود.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، از توزیع دستکش و محلول‌های ضدعفونی در سطح استان نیز خبر داد و عنوان کرد: ۱۴۸ هزار عدد دستکش بهداشتی و نیز ۸۲۰ عدد محلول پانصد سی سی از سوی اداره کل تهیه شده و طی روزهای آینده در میان جامعه هدف توزیع می‌شود.

,

وی، ادامه داد: ۵۰ هزار دستکش و ۲۰۰ محلول ضدعفونی کننده طی امروز جهت توزیع در میان خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان تحویل این سازمان می شود.

,

حجت الاسلام جوانبخت، همچنین با اشاره به جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر، بیان داشت: ۹۰۰ میلیون ریال از سوی فرهنگی امامزادگان و نیز ۳۰۰ میلیون ریال از سوی یکی از خیّران استان جهت حمایت از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر در زمینه کرونا تامین شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه