اخبار داغ

نماینده منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم:

تلاش‌های پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا تداعی کننده ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است

تلاش‌های پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا تداعی کننده ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است
نماینده منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم گفت: تلاش‌های پزشکان و پرستاران مانند فداکاریهای سربازان در هشت سال دفاع مقدس است و جای تقدیر و تشکر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، مهدی عیسی زاده امروز در دیدار سهراب حیدری مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان میاندوآب و کارشناسان، گفت: با تمام توان در خدمت حوزه سلامت شهرستان بوده و تمام مشکلات و دغدغه ها را به هر طریقی مطالبه خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم افزود: با پیگیری ها و تماس‌های متعدد و‌ مکرری که با وزارتخانه و برخی نهادها در چند روز اخیر داشته ایم، توانسته ایم مقادیری اقلام مورد نیاز حوزه سلامت و‌ کادر درمان درگیر با بیماران کرونایی را تا حد امکان فراهم آوریم که این اقلام شامل ماسک N95، البسه حفاظت فردی، تب سنج های دیجیتالی، ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دستکش های حفاظت فردی در انواع مختلف است.

,

وی با بیان اینکه تقویت حوزه سلامت وظیفه ماست و‌ ما باید با روحیه ایثارگرانه تمام مشکلات را از پیش رو برداریم، اظهار کرد: روحیه ایثارگرانه رمز پیشرفت و دست یابی به توفیقات در عرصه های مختلف است.

,

عیسی زاده با اشاره به اینکه از جان فشانی های مدیریت و پرسنل ایثارگر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب تقدیر می نمایم، تصریح کرد: تلاش‌های پزشکان و پرستاران مانند فداکاریهای سربازان در هشت سال دفاع مقدس است و جای تقدیر و تشکر دارد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و‌ عملکرد شبکه بهداشت و درمان در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گفت: اطلاع رسانی های لازم توسط این شبکه برای اهالی محترم شهرستان در جهت کنترل بیماری و عدم انتقال بیماری توسط ناقلین بیماری و در خانه ماندن انجام گرفته و ادامه دارد.

,

سهراب حیدری اظهار کرد: از کلیه نهادها و ادارات شهرستان خواستاریم تا با همکاری های بیش از پیش شبکه بهداشت را در کنترل این بیماری یاری نمایند.

,

وی افزود: خیرین و تشکل های مردم نهاد که همیشه در کنار فعالان سلامت جامعه بوده اند، در این زمینه نیز به کمک حوزه سلامت شهرستان شتافته و تفاهم نامه ای در خصوص کنترل بیماری با ۱۴ موسسه امضا شده است و جا دارد از آنها تقدیر و تشکر نماییم.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: کمبود امکانات و‌ وسائل حفاظت شخصی از مهم‌ترین دغدغه های حوزه سلامت است و در راستای تامین آنها تلاش می کنیم.

,

حیدری در ادامه با بیان اینکه ما همه مدیون خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی هستیم، تصریح کرد: جوانان ما در هشت سال جنگ ایثارگرانه تلاش کردند امروز وظیفه ما ادامه راه آن عزیزان است و‌ ما پیشگامان و سنگرداران حوزه سلامت جامعه هستیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه