اخبار داغ

ایتالیا ۱۰ هزار دانشجوی پزشکی را با هدف مقابله با کرونا به خدمت می‌گیرد

ایتالیا ۱۰ هزار دانشجوی پزشکی را با هدف مقابله با کرونا به خدمت می‌گیرد
دولت ایتالیا با لغو امتحانات نهایی قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دانشجوی پزشکی را برای کمک به مقابله با ویروس کرونا به خدمت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، در حالی که سیستم بهداشت و درمان ایتالیا با بحران شیوع سریع ویروس کرونا روبرو است، دولت قصد دارد با لغو امتحانات نهایی بیش از 10 هزار دانشجوی پزشکی را برای مقابله با این بحران به خدمت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از زمان شیوع ویروس کرونا در ایتالیا در 21 فوریه تاکنون بیش از 2158 نفر جان خود را از دست داده‌اند. تعداد کل موارد ابتلا به این ویروس مرگبار به 27980 نفر رسیده است. ایتالیا پس از چین بیشترین آسیب را از ویروس کرونا دیده است.

,

بحران شیوع ویروس کرونا وضعیت بیمارستان های ایتالیا را وخیم کرده است. گائتانو مانفردی وزیر دانشگاه ایتالیا در این باره گفت: دولت اجازه خواهد داد تا فارغ التحصیلان پزشکی 8 یا 9 ماه زودتر از موعد به کار گرفته شوند و آنها از دادن امتحانات نهایی معاف خواهند شد.

,

وی افزود: این اقدام به معنای آن است که حدود 10 هزار پزشک جدید به سیستم بهداشت و سلامت ایتالیا تزریق خواهد شد که تاثیر مهم و ساختاری در مقابله با کمبود پزشک در ایتالیا خواهد داشت.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه