اخبار داغ

مردم خوسف چشم‌انتظار ساخت بیمارستان؛

پیشرفت بیش از 50 درصدی ساختمان بیمارستان خوسف پس از 6 سال

پیشرفت بیش از 50 درصدی ساختمان بیمارستان خوسف پس از 6 سال
درحالی که حدود 6 سال از آغاز ساخت بیمارستان خوسف می‌گذرد، این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق پیش‌بینی مسئولان، مردم خوسف تا پایان سال 1399 شاهد اتمام ساختمان این بیمارستان خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، موضوع ساخت و جانمایی بیمارستان 32 تختخوابی خوسف از سال 1389 مطرح شده و با پیگیری‌های صورت گرفته در سال 1392 با حضور سید محمدباقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف با در نظر گرفتن اعتبار 50 میلیارد ریالی در دو طبقه کلنگ‌زنی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

کار ساخت بیمارستان 32 تختخوابی خوسف پس از گذشت مدت زمانی به دلیل نداشتن اعتبار تعطیل شد و حدود پنج سال پیشرفت قابل توجهی نداشت.

,

محمد دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نشست خبری که فروردین ماه سال 1398 برگزار شد از آغاز به کار ساخت مجدد این بیمارستان خبر داد و افزود: تکمیل بیمارستان خوسف به 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

,

حسین گلکاری مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خردادماه سال‌جاری در گفت‌وگویی اظهار کرد: امسال برای پروژه در حال ساخت بیمارستان خوسف هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

,

وی افزود: طی پنج سال (۹۰ تا ۹۵) تنها یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، سال ۹۶ به میزان یک میلیارد تومان اعتبار و سال 1397 سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون اوراق برای ادامه کار این پروژه به استان ابلاغ و بخشی از آن اختصاص یافته است.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست خبری بهمن‌ماه درباره بیمارستان خوسف، گفت: بیمارستان خوسف ابتدای امر پیشرفت خوبی داشت اما به دلیل نداشتن منابع اعتباری مدت زمانی متوقف شد و در حال حاضر با توجه به ردیف اعتباری که برای آن تعریف شده در حال انجام است. امسال نیز 7 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 1399 به اتمام برسد.

,

جملیه احمدی مدیر بهداشت و درمان شهرستان خوسف در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان خوسف در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در حال حاضر کار ساخت بیمارستان خوسف بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و خوشبختانه مشکل اعتبار ندارد.

,

وی افزود: وضعیت پیشرفت فیزیکی بیمارستان خوسف حدود 50 درصد است.

,

مدیر بهداشت و درمان شهرستان خوسف بیان کرد: بر اساس قراردادی که از ابتدای ساخت بیمارستان منعقد شده پیش بینی شده ساختمان بیمارستان خوسف پایان سال 99 به بهره‌برداری برسد.

,

احمدی عنوان کرد: اعتبار فاز اول پروژه حدود دو میلیارد و 600 میلیون تومان به طور کامل تسویه شده است و در فاز دوم که با پیمانکار فعلی است در حال حاضر مشکل خاصی وجود نداشته و تمامی صورت وضعیت‌ها پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه