اخبار داغ

معاون آموزش متوسطه هرمزگان خبر داد؛

هرمزگان جزء پنج استان برتر در زمینه تولید ماسک توسط هنرجویان فنی و کاردانش است

هرمزگان جزء پنج استان برتر در زمینه تولید ماسک توسط هنرجویان فنی و کاردانش است
قویدل گفت: استان هرمزگان جزو پنج استان برتر در زمینه تولید ماسک توسط هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در مبارزه با شیوع ویروس کرونا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمد قویدل، معاون آموزش متوسطه استان هرمزگان با اشاره به اینکه تولید ماسک در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان هرمزگان آغاز شده است، گفت: استان هرمزگان در زمینه تولید ماسک توسط هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش از آغاز مبارزه با شیوع ویروس کرونا، جزو پنج استان برتر کشور  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی ضمن تاکید به اهمیت کمک رسانی در دوران بحران، افزود: روزانه بیش از پنج هزار ماسک در هنرستان های سطح استان با همکاری خیرین، نیروی دریایی سپاه، نیروی انتظامی و بخشداریهای مناطق، توسط هنرآموزان و هنرجویان تولید می شود.

,

قویدل ادامه داد: تاکنون ماسک ها توسط نیروهای جهادی که متشکل از هنرآموزان و هنرجویان هنرستان های شهرستان های بندرعباس، پارسیان، میناب، رودان و مناطق سندرک و شیبکوه است، تولید شده اند و هنرستان های دیگر مناطق نیز به دنبال کسب مجوز های لازم برای شروع این کار خیرخواهانه هستند.

,

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان هرمزگان در زمینه تولید ماسک، با استان های بوشهر، مازندران، چهارمحال و بختیاری و یزد جزو استان برتر کشور در تولید ماسک بهداشتی هستند.

,

قویدل با بیان اینکه همه در دوران بحران مسئول هستیم، خاطر نشان کرد:ماسک های تولید شده بین خانواده های بی بضاعت و افراد نیازمند و بیمارستان ها توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه