اخبار داغ

به گزارش پایگاه خبری هیل؛

بایدن به نامزدی دموکرات‌ها نزدیک شد/ ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان شد

بایدن به نامزدی دموکرات‌ها نزدیک شد/ ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان شد
«جو بایدن»، نامزد پیشتاز حزب دموکرات در مرحله مقدماتی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در رأی‌گیری‌های سه ایالت رقیبش «برنی سندرز» را شکست داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «جو بایدن»، نامزد پیشتاز حزب دموکرات در مرحله مقدماتی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در رأی‌گیری‌های سه ایالت رقیبش «برنی سندرز» را شکست داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طبق گزارش پایگاه خبری هیل، جو بایدن در ایالت‌های فلوریدا، ایلینوی و آریزونا برنی سندرز را شکست داد و گام محکم دیگری به‌سوی معرفی شدن به‌عنوان نامزد حزب دموکرات برداشت.

,

خبرگزاری آسوشیتدپرس بر اساس گزارش‌های به‌دست‌آمده از اکثر نقاط ایالت فلوریدا گزارش داده است بایدن با کسب 62 درصد آرا سندرز را که 23 درصد آرا را کسب کرده است شکست داد و در ایالت ایلینوی با 59 درصد به 36 درصد از رقیبش پیش است. درباره این ایالت‌ هم اکثر حوزه‌ها شمارش شده‌اند اما هنوز شمارش به اتمام نرسیده‌اند.

,

نتایج به‌دست‌آمده از بخشی از شمارش آرا در آریزونا هم از پیشتازی دورقمی جو بایدن نسبت به سناتور برنی سندرز حکایت دارد.

,

رأی‌گیری در ایالت فلوریدا مهم‌تر از رأی‌گیری‌های دیگر بود زیرا این ایالت 219 وکیل انتخاباتی داشت. نامزدی که بتواند از حمایت 1991 وکیل انتخاباتی برخوردار شود به‌عنوان نامزد حزب معرفی خواهد شد و باید با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا رقابت کند.

,

از طرف دیگر دونالد ترامپ تعداد مورد نیاز وکلای انتخاباتی برای معرفی به‌عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات را به دست آورد.

,

برای معرفی به‌عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه به حمایت 1276 وکیل انتخاباتی نیاز است و ترامپ بعد از برنده شدن در رأی‌گیری ایالت‌های فلوریدا و ایلینوی از این تعداد عبور کرده است.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه