اخبار داغ

یادداشت؛

مراقب جنگ روانی دشمنان باشیم

مراقب جنگ روانی دشمنان باشیم
امروز شرایط به گونه‌ایست که ویروس کرونا بیش از 150 کشور دنیا را درگیر خودکرده، ولی تمام برنامه‌های ائتلاف امپریالیسم، صهیونیسم و سعودیسم بر روی ایران متمرکز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ با وجود اینکه ایران از بهترین و با تجربه‌ترین کادر پزشکی و پرستاری با انگیزه دینی، جهادی و انسانی برخوردار است  و هم اینک آنها توانسته‌اند در یک ماه گذشته با ایثار و فداکاری با این ویروس منحوس مقابله و در جهت مهار آن تلاش نمایند، ولی دشمنان نظام اسلامی و معاندان و بدخواهان داخلی بویژه ورشکستگان سیاسی، تمام سعی خود را به ایجاد نا امیدی و ترس و وحشت صرف می‌کنند و تلاش دارند به التهابات روانی دامن زده و امنیت روانی جامعه را با اخبار جعلی و شایعات به هم بریزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,

آفریقانمایی از ایران، مسموم سازی افکار عمومی، کوبیدن بر طبل نا امیدی و پمپاژ اخبار نادرست و شایعات یأس آور با این هدف انجام می شود که بتوانند مردم را از کارآمدی نظام دینی مأیوس و به تکرار خشن‌تر رویدادهای دی ماه 96 و آبان 98 دست بزنند.

,

اخیراً در روزنامه‌های زنجیره‌ای این همراهی با دشمنان به وضوح دیده می‌شود؛ بطوری که اوضاع اقتصادی را بسیار ناامیدکننده و هیچ روزنه‌ای برای بهبود امور هم باقی نمی‌گذارند تا جایی که موسویان آمریکانشین، راه حل را کنار آمدن با آمریکا بیان می کند و تیتر بزرگ صفحه اول شرق می شود.

,

این در حالی است که ملت شریف ایران، علیرغم آگاهی از مشکلات موجود اعتمادشان به نظام اسلامی و مدیریت ولایی کشور روزبروز بیشتر می شود و به خوبی فرق بین ایجاد رعب و وحشت و جنگ روانی با هشدارهای علمی و عقلایی و تأکید بر مراقبت‌های بهداشتی را درک می‌کنند.

,

البته گله‌مندی مردم از مسئولان بویژه رییس جمهور بحق می‌باشد، چراکه در شرایط حساس کنونی که باید با همه امکانات و برنامه ریزی های دقیق به مقابله با این ویروس منحوس رفت، ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط وزیری با دستان بسته اداره می‌شود که کمترین امکانات و اختیارات را دارد و خود آقای روحانی هم که در کاخ نشسته و با ویدئوکنفرانس برخی امور را پیگیری می‌نماید.

,

براستی اگر حضور رهبری در حمایت از وزیر و لازم الاجرا دانستن مصوبات ستاد ملی و به میدان آوردن همه امکانات نیروهای مسلح نبود، بطور قطع شرایط بسیار بدتر از امروز بود.

,

در پایان از ملت شریف و مؤمن درخواست می‌کنیم با امید و توکل بر خداوند متعال و مثبت‌اندیشی و مراقبت‌های بهداشتی و توسل به انبیاء و اولیاء الهی و دعا و نیایش، این بلیه و بحران را هم پشت سر بگذارند و از ترس، استرس و نگرانی‌های غیرمنطقی بپرهیزید.

,

ابوالفضل فخرالاسلام

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه