اخبار داغ

راه‌اندازی ۲۵ کارگاه تولید ماسک با ظرفیت ۱۵۰ گروه جهادی در میناب

راه‌اندازی ۲۵ کارگاه تولید ماسک با ظرفیت ۱۵۰ گروه جهادی در میناب
بسیج سازندگی دومین شهر بزرگ استان هرمزگان برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا با راه اندازی ۲۵ کارگاه روزانه بیش از ۱۰۰۰ عدد ماسک تولید می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ شهرستان میناب، دومین شهر بزرگ هرمزگان به شمار می رود که هر ساله با آغاز ایام نوروز از گردشگران و جهانگردان ایرانی و خارجی میزبانی می کرد، چهار هفته مانده به نوروز 99میهمان ناخوانده دیگری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

میهمان ناخوانده ای که برخی کارشناسان آنرا ویروس کرونا و برخی دیگر به کوید 19 میشناسند ویروسی که فقیر و غنی نمی شناسد و ناخوانده دعوت می شود برخی کارشناسان تنها راه کنترل و جلوگیری از شیوع آن ماندن در خانه را تاکید کرده اند.

,

به گفته دکتر فرشیدی رییس دانشگاه علوم بزشکی استان هرمزگان از تعداد 124مبتلایان هرمزگانی مثبت به ویروس کوید19 تعداد هفت نفر مربوط به شهرستان میناب است.

,

این ویروس باعث شده تا اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش نه تنها در کشور بلکه در میناب هم با کمبود مواجه شود و شهروندان دسترسی به لوازم بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش نداسته باشند.

,

بسیج سازندگی شهرستان میناب برای شکست بیماری کرونا اقداماتی انجام داده که در همین رابطه با احمد رنجبرزاده مسئول بسیج سازندگی شهرستان میناب در  طی گفتگوی اختصاصی با هرمز اینطور مطرح کرد: برای کنترل این بیماری در سراسر شهرستان میناب با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی ۲۵ کارگاه تولید ماسک راه اندازی کرده ایم که تاکنون 40 هزار ماسک در این کارگاه ها تولید شده است.

, هرمز,

احمد رنجبر زاده  افزود:برای این کار 150 گروه جهادی تخصصی و عمومی به تعداد2هزار و700 نفر جهادگر کار تولید ماسک و ضدعفونی اماکن و معابر عمومی در میناب عهده دار هستند.

,

وی اظهار کرد: دو هزار و هفتصد و بیست و پنج نقطه از معابر و اماکن عمومی و بیش از دو هزار نقطه اماکن مذهبی و مدارس این شهرستان با محلول آب و وایتکس ضدعفونی شده است.

,

مسئول بسیج ساندگی میناب هم ازتوزیع اقلام بهداشتی ضدعفونی به تعداد 50بسته و توزیع 24 هزارعدد ماسک ودستکش و 140لیتر موادضدعفونی در این شهرستان خبرداد.

,

به گفته این مقام مسئول بیش از شش هزار بروشورآموزشی برای آگاه سازی خانواده ها از بیماری کرونا بین خانوارها توزیع شد و چهار هزار و 750 نفر دیگر نیز  از آموزش چهره به چهره کارشناسان بهداشتی برخوردار شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه