اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

رهاشدگی عامدانه و هدفمند فضای مجازی

رهاشدگی عامدانه و هدفمند فضای مجازی
حمیدرضا ترقی در واکنش به انتشار ویدیوی موهن به رهبر انقلاب در بستر یکی از وبگاه‌ها گفت: رهاشدگی فضای مجازی در کشور عامدانه و هدفمند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز درباره انتشار ویدئوی اهانت به رهبر انقلاب در آپارات و انفعال وزارت ارتباطات اظهار داشت: همان طور که مردم شاهد هستند وزارت ارتباطات نه تنها تاکنون نسبت به تقویت شبکه های داخلی و ایجاد شبکه ملی اطلاعات اقدامی نکرده، بلکه همیشه در جهت تقویت پلت فرم های خارجی و وابسته به بیگانگان عمل کرده و زمینه را برای سوءاستفاده بیشتر دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: در برخورد با تخلفات موجود در فضای مجازی هم با وجود اینکه دست وزارت ارتباطات برای جلوگیری از تخلفات، برخورد جدی یا فیلتر کردن باز است در این زمینه هیچ اقدامی انجام نداده و فقط دستگاه قضایی پس از انجام تخلف با این موضوع برخورد می کند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دستگاه قضایی باید به صورت فوری با موضوع اهانت به مقام معظم رهبری در آپارات برخورد کند و مخابرات هم باید تکلیف خود را با این اپلیکیشن هایی که مستمر علیه نظام مطلب منتشر می کنند، روشن کند.

,

ترقی تصریح کرد: باید برخورد قاطعی با افرادی که در فضای مجازی با تشویش اذهان و افکار عمومی به اعتقادات مردم لطمه زده و به مقدسات توهین می کنند  برخورد کنیم.

,

وی با بیان اینکه رهاشدگی فضای مجازی عامدانه و هدفمند است، عنوان کرد: این نوع رهاسازی فضای مجازی هیچ توجیهی ندارد در تمام کشورهای دنیا فضای مجازی مهار و کنترل شده و تحت نظر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور است و اجازه نمی دهند از فضای مجازی علیه افکار عمومی جامعه استفاده شود.

,

ترقی ادامه داد: اما در حالی که در کشور ما نه دولت و نه وزارت ارتباطات پایبند این موضوع نیستند و فضای مجازی عاملی برای نفوذ بیگانگان در افکار عمومی جامعه و کشاندن دشمن از بیرون مرزها به داخل خانه های مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه