اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه خبر داد؛

گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال آینده

گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال آینده
سیروس شهبازی گفت: تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان تا پایان سال آینده گازرسانی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از ابتدای سال ۸۴۴ کیلومتر عملیات شبکه گذاری و ۱۰ هزار انشعاب در نقاط شهری و روستایی استان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی از افزوده شدن ۱۹ هزار مشترک جدید گاز در سال جاری خبر داد و افزود: در بخش صنایع هم به ۱۸۰ واحد صنعتی گاز رسانی شده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه گازرسانی به شبکه‌های داخلی شهرهای نوسود، نودشه در سه فاز در دست اجرا است، گفت: همچنین گاز رسانی به شهر ریجاب و ازگله در مراحل پایانی قرار دارد.

,

این مسئول با بیان اینکه در گازرسانی به روستاها امسال رکورد دار شده‌ایم، عنوان کرد: گاز رسانی به ۵۴۵ روستای استان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون به ۱۶۱ روستا گازرسانی شده و مابقی با اعتبار ۳۱۱ میلیارد تومان با لحاظ پروژه‌های نوسود، نودشه، ریجاب و ازگله در دست اجرا و پیمان سپاری است.

,

شهبازی گفت: با گاز رسانی به نقاط روستایی امسال ۶ هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی در سطح استان از نعمت گاز بهره مند شدند.

,

وی تصریح کرد: در استان کرمانشاه دو هزار و ۵۴۰ روستای دارای سکنه وجود دارد که دو هزار و ۲۳۳ روستا قابل گاز رسانی و یک هزار و ۷۱۴ روستا بالای ۲۰ خانوار است که از این تعداد یک هزار و ۴۲۹ روستای گازرسانی شده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: تا پایان سال ۹۹ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار و شماری از روستاهای زیر ۲۰ خانوار گاز رسانی خواهند شد.

,

شهبازی گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در نقاط شهری ۹۹ درصد با گازرسانی به ۲۸ شهر و ۷۴ درصد با گاز رسانی به یک هزار و ۴۲۹ روستا است و مجموع ضریب نفوذ گاز در سطح استان ۹۲ درصد است.

,

وی عنوان کرد: با گاز رسانی به ۵۴۵ روستا و شهرهای نودشه، نودسود، ریجاب و ازگله ضریب نفوذ گاز رسانی به روستاها به ۹۱ درصد و در کل استان به ۹۸ درصد می‌رسد.

,

این مسئول تصریح کرد: همچنین ۷۴ جایگاه سی ان جی در سطح استان کرمانشاه فعال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه