اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

هیچ هتلی در زنجان میهمان نوروزی نمی‌پذیرد

هیچ هتلی در زنجان میهمان نوروزی نمی‌پذیرد
امیر ارجمند گفت: در ایام نوروز برابر بخشنامه صادر شده برای هتل‌ها و مراکز اقامتی زنجان، هیچ هتلی میهمان نوروزی نمی‌پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: از اوایل اسفند ماه امسال با شیوع بیماری کرونا در کشور، اولین بخشنامه به تاسیسات گردشگری از جمله هتل‌ها صادر شد که اگر میهمانی از چین داشته باشند، بلافاصله به دانشگاه علوم پزشکی برای گرفتن تست اطلاع دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی افزود: پس از مدتی با شیوع بیماری کرونا در قم، بخشنامه دیگری برای تاسیسات گردشگری و هتل‌ها صادر شد تا ورود میهمان از قم به هتل‌های استان گزارش داده شود.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه پس از آن نیز بخشنامه‌های مختلفی از سوی وزارت میراث فرهنگی و ستاد پیشگیری از کرونای استان در این زمینه صادر شده است، خاطرنشان کرد: ارائه آمار مسافران، ضد عفونی و گند زدایی هتل‌ها و تاسیسات گردشگری از موارد مندرج در این بخشنامه‌ها بود.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: از 20 اسفند هیچ میهمان نوروزی در هتل‌ها پذیرش نشده و رزروی‌های فروردین نیز لغو شد.
,
 
,
ارجمند بیان کرد: برخی هتل‌ها دارای سالن‌ها و تالارهایی برای برگزاری مراسم هستند که این مراسم‌ها نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شده است.
,
 
,
وی گفت: در حال حاضر هیچ کدام از هتل‌ها مسافر پذیرش نکرده و 4 هتل نیز به صورت رسمی هتل های خود را تعطیل کرده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه