اخبار داغ

به منظور صیانت از عرصه‌های ملی صورت گرفت؛

ممنوعیت سفر به مناطق ییلاقی لنده به دلیل شیوع کرونا

ممنوعیت سفر به مناطق ییلاقی لنده به دلیل شیوع کرونا
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده از انسداد جاده های ییلاقی این شهرستان به منظور صیانت از گونه های گیاهی در معرض خطر و صیانت از عرصه های ملی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، ذبیح الله محمدی با اشاره به صیانت از عرصه های ملی و ضرورت حفظ این میراث کهن برای آیندگان گفت: همه ما در برابر حفظ و حراست از عرصه های ملی موظف و مسئول هستیم و باید از گونه های داروئی و طبیعی در معرض نابودی حفاظت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: باتوجه به فصل رویش گیاهان داروئی در مناطق ییلاقی به خصوص در کوه سیاه و سفید جاده های ارتباطی این دو منطقه با هماهنگی فرمانداری شهرستان لنده و همکاری اداره راهداری تا مساعدشدن شرایط و فصل کوچ بسته خواهند بود.

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف ما از بستن جاده های مذکور بحث  حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب پوشش گیاهی و کوچ زودرس و همچنین پیشگیری از  شیوع بیماری کرونا بوده است.

,

وی در ادامه تاکیدکرد: همچنین بعد از اتمام بارندگی جاده دلی مهرجان بعد از روستای گرده کلات بسته خواهد شد لذا هموطنان با توجه به موارد فوق از عزیمت به این مناطق خودداری  کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه