اخبار داغ

موج رسا گزارش می‌دهد؛

اتفاقات تلخ و شیرین زنجان در سالی که گذشت/ از معرفی شدن به عنوان شهر جهانی ملیله تا دستگیری‌های بهارستانی و شورای شهری

اتفاقات تلخ و شیرین زنجان در سالی که گذشت/ از معرفی شدن به عنوان شهر جهانی ملیله تا دستگیری‌های بهارستانی و شورای شهری
با اینکه استان زنجان هم سال 98 را با بارندگی‌ و سیل آغاز کرد اما خوشبختانه این سیل و بارندگی‌های خسارت زیادی برای استان نداشت گرچه در برخی شهرستانها منازل روستایی آسیب دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا بعد از این  اتفاقات تلخ سیل در برخی استانهای کشور سیل نوعدوستی نیز در کشور به جریان افتاد که استان زنجان هم شاهد اتفاقات خوبی بود به طوری که سیل کمک‌های مردمی استان روانه استانهای درگیر شد که از جمله این اتفاقات برپایی موکب‌های استان در مناطق سیل زده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
*حاشیه‌های دانشگاه زنجان
, *حاشیه‌های دانشگاه زنجان, *حاشیه‌های دانشگاه زنجان,
 
,
24 اردیبهشت ماه بود که اتفاقات حاشیه‌ساز و غیرقانونی در دانشگاه زنجان کار را به جایی رسانده که حتی حرمت شهدا و مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام نیز حفظ نشد یعنی در حالی که دانشجویان برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در مزار شهدای گرانقدر گرد آمده بودند عده‌ای از با حرمت شکنی و با پخش موسیقی اقدام به رقص و هلهله کردند.
,
 
,
 
,
*تجمعات کمرنگ روغن نباتی جهان
, *تجمعات کمرنگ روغن نباتی جهان, *تجمعات کمرنگ روغن نباتی جهان,
 
,
کارخانه روغن نباتی جهان اگر چه مثل سال گذشته تعداد تجمعات کارگران کمتر شد اما بازهم در صد اخبار استان قرار داشت، بعد از مدتها تعطیلی مسئولان کارخانه روغن نباتی جهان همچنان به دنبال تامین مواد اولیه ‏این کارخانه برای آغاز به کار تولید در این واحد تولیدی هستند.‏
,
 
,
مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان سالهاست که کارگران این کارخانه را درگیر خود ‏کرده است، بعد از تجمعات که سالهای گذشته در این خصوص وجود داشت اما نبود مواد ‏اولیه امسال نیز این کارخانه را درصد اخبار قرار داد.
,
 
,
 
,
*آغاز دستگیری‌ها
, *آغاز دستگیری‌ها, *آغاز دستگیری‌ها,
 
,
31 مرداد ماه پس از انتشار خبر بازداشت مدیرعامل ایران خودرو، خبر دیگری در رسانه‌ها منتشر شد که عجیب‌تر از خبر اول بود. فریدون احمدی، نماینده زنجان و محمد عزیزی، نماینده ابهر به دلیل اخلال در بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل و پس از چند روز بازداشت با قرار وثیقه یک میلیارد تومانی آزاد شدند.
,
 
,
این خبر علاوه و ضربه به وجهه مجلس به واقع باعث ناراحتی مردمی شد که به این دو نماینده اعتماد کرده و آنها را نمایندگان خود در بهارستان معرفی کرده بودند.
,
 
,
 
,
*افتخارآفرینی سیفی و روحانی
, *افتخارآفرینی سیفی و روحانی, *افتخارآفرینی سیفی و روحانی,
 
,
سال 98 اما اتفاقات مثبتی همچون کسب پنجمین طلای محسن محمدسیفی و انتخاب حسین روحانی مربی زنجانی تیم ملی کاراته ایران به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته روسیه نیز باعث خوشحالی ورزش دوستان زنجانی شد. گرچه در عرصه ورزش اتفاقات شیرین دیگری نیز رخ داده اما تلخ ترین اتفاق ورزشی دوگینگی اعلام شدن مهدی سهرابی دوچرخه سوار ملی پوش زنجانی بود.
,
 
,
 
,
*حرکت مردمی در محکومیت فتنه 98
, *حرکت مردمی در محکومیت فتنه 98, *حرکت مردمی در محکومیت فتنه 98,
 
,
اتفاقات بنزینی سال 98 و اغتشاشات بعد آن برای استان زنجان هم تلخ بود اما مردم این استان با آغاز نخستین حرکت مردمی برای محکومیت اقدام اغتشاشگران اتفاقی مبارکی در کشور بود که باعث شد توطئه بدخواهان نظام نقش برآب شود.
,
 
,
 
,
*دستگیری عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران
, *دستگیری عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران, *دستگیری عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران,
 
,
یکم آبان ماه امسال دستگیری عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اقدام قاطع دستگاه قضایی در صدر خبرهای زنجان قرار گرفت. در مورد اتهامات غلامحسین جمیلی اینگونه بیان شد که وی به یکی از سه دلیل فساد مالی، اخلاقی و تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی دستگیر شده است.
,
 
,
 
,
*حذف کلمه شهید از تابلوهای معابر
, *حذف کلمه شهید از تابلوهای معابر, *حذف کلمه شهید از تابلوهای معابر,
 
,
حذف کلمه شهید از تابلوهای برخی از معابر شهری زنجان موضوعی بود که باعث ناراحتی مردم پایتخت شور و شعور حسینی شد که البته با ورود مسئولان قضایی استان به موضوع جلوی این کار گرفته شد.
,
 
,
 
,
*غم از دست دادن سردار دلها و مراسمات پرشور گرامیداشت
, *غم از دست دادن سردار دلها و مراسمات پرشور گرامیداشت, *غم از دست دادن سردار دلها و مراسمات پرشور گرامیداشت,
 
,
خبر شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه زنجانیها را اندوهگین کرد به طوری که در نخستین ساعات پس از این خبر تجمعات مردمی آغاز شد اما چیزی که باعث غرور ملی شد، برگزاری مراسمات گرامیداشت این شهید جبهه مقاومت در زنجان بود. لازم به ذکر است که استان زنجان در این اتفاق یک شهید هم تقدیم کرد و آن هادی طارمی همراه و محافظ حاج قاسم سلیمانی بود.
,
 
,
 
,
*شهادت بانوی زنجانی
, *شهادت بانوی زنجانی, *شهادت بانوی زنجانی,
 
,
26 دی ماه روز تشییع  پیکر مطهر شهیده الناز نبیی از جانباختگان حادثه هواپیمای اوکراینی بود که با حضور پرشور مردم ولایی و شهیدپرور زنجان و مسئولین ارشد استانی برگزار شد.
,
 
,
 
,
*سال دستگیری شهردارها و 4 عضو شورا در زنجان
, *سال دستگیری شهردارها و 4 عضو شورا در زنجان, *سال دستگیری شهردارها و 4 عضو شورا در زنجان,
 
,
9 دی ماه امسال یکی از عجیب‌ترین روزهای سال 98 در زنجان بود و در شوکی عجیب شهردار زنجان، نایب رئیس شورا و شهردار منطقه 3 زنجان بازداشت شدند. البته این تمام ماجرا نیست و بعدها سه عضو دیگر شورا و شهردار منطقه یک و برخی دیگر از مسئولان شهرداری نیز بازداشت شدند. این موضوع باعث رنجش شهروندان زنجان شده است.
,
 
,
 
,
*«زنجان انقلابی» در جمع هشتگ‌های داغ توییتر
, *«زنجان انقلابی» در جمع هشتگ‌های داغ توییتر, *«زنجان انقلابی» در جمع هشتگ‌های داغ توییتر,
 
,
کاربران فضای مجازی زنجان با انتشار بیش از یک هزار و 300 توییت و ریتوییت، هشتگ «زنجان انقلابی» را در جمع هشتگ‌های داغ توییتر فارسی قرار دادند.
,
 
,
 
,
*زنجان شهر جهانی ملیله شد
, *زنجان شهر جهانی ملیله شد, *زنجان شهر جهانی ملیله شد,
 
,
هشتم بهمن ماه امسال بود که شهر زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله از سوی شورای جهانی صنایع دستی به ثبت رسید.
,
 
,
با توجه به بازدیدهای انجام شده از سوی کارشناسان شورای صنایع دستی و رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی، گزارش‌های ارائه شده از شهر زنجان، این شهر را به عنوان شهر جهانی ملیله ثبت کرد.
,
 
,
از سال گذشته پرونده این پروژه به شورای صنایع دستی ارسال و پس از تکمیل اطلاعات و بازدیدهای انجام شده، زنجان به دلیل خاستگاه اولیه ملیله و قدمت تاریخی چند هزار ساله در این زمینه جهانی شد.
,
 
,
 
,
*برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای بسیج
, *برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای بسیج, *برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای بسیج,
 
,
برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای بسیج استان زنجان در چهارم بهمن ماه از دیگر رویدادهای مهم استان بود.
,
 
,
 
,
*شهادت شهید مدافع حرم زنجان
, *شهادت شهید مدافع حرم زنجان, *شهادت شهید مدافع حرم زنجان,
 
,
شهادت شهید سید علی احمدی از شهدای مدافع حرم از دیگر حوادث تلخ اسفند ماه بود که وی در پی درگیری‌های اخیر در ادلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
,
 
,
 
,
*انتخابات، رد صلاحیت دو نماینده فعلی و حضور مردم
, *انتخابات، رد صلاحیت دو نماینده فعلی و حضور مردم, *انتخابات، رد صلاحیت دو نماینده فعلی و حضور مردم,
 
,
با وجود تمام تلاشهای دشمن برای عدم حضور مردم در پای صندوقهای رای اما مردم دوباره با حضور خود علاوه بر خنثی کردن نقشه‌های دشمن در سرنوشت خود مشارکت کردند، در این دوره از انتخابات دو نماینده فعلی استان در بهارستان رد صلایحت شدند.
,
 
,
 
,
*کرونا ویروس در آخرین روزهای سال 98
, *کرونا ویروس در آخرین روزهای سال 98, *کرونا ویروس در آخرین روزهای سال 98,
 
,
اوایل اسفند ماه درست یک روز قبل از برگزاری انتخابات شیوع ویروس کرونا از حوادث تلخ اسفند بود که در زنجان نیز از روز 13 اسفند زمزمه اولین نمونه مثبت کرونا به گوش رسید و هر روز این آمار در حال افزایش است. این بیماری گرچه باعث نگرانی مردم شده اما تقویت حس نوع دوستی بیشتر از هر چیز دیگری  به چشم می‌خورد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه