اخبار داغ

وزیر کشور:

با تلاش همگانی باید فرصتی برای جهش تولید ایجاد شود

با تلاش همگانی باید فرصتی برای جهش تولید ایجاد شود
رحمانی‌‌فضلی گفت: امیدوارم شرایط فعلی بستر مضاعفی برای تدبر بیشتر در عظمت پروردگار را برای ما به ارمغان آورد و با این توشه معنوی، سال ۱۳۹۹ شمسی با تلاش همگانی به فرصتی برای افزایش امنیت و سرافرازی مردم برای جهش تولید تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در متن عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آمده است: هر ساله همزمان با سال نو خورشیدی مردم کشورمان در گرامیداشت انقلاب طبیعت و خیزش فصلی نو  همراه با رویش سبزگونه ها و خرامش رودهای جاری از کوهسارها و رامش خلقت در چرخه ای نو، آداب و رسومی را پاس می دارند که نشان ازتمدنی والا و انسانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ادامه این پیام آمده است: نوروز جلوه گاه قرابت و عبودیت انسان با خالق یکتاست و از این جهت در مبانی دینی و مذهبی نیز به آن توجه ویژه شده است. اما نوروز سال 1399 با ابتلای جهان به  بیماری ویروسی کرونا از جهاتی با سال‌های گذشته متفاوت است و مردم کشورمان برای حفاظت و قدردانی از نعمت سلامتی و عافیت که از موهبت‌های الهی است برخی از آداب و رسوم و آیین نوروزی را در شرایط خاصی انجام می‌دهند که می‌تواند با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی جلوه‌های خلاقانه‌ای از تکریم رستاخیز سالانه طبیعت را به نمایش گذارد.
,
 
,
وزیر کشور در پیام نوروزی خود یادآور شد: آیین های نوروزی متضمن قرارهای میان انسانهاست که می تواند به اقتضای شرایط زمان و مکان به صلاح ترین شکل اصلاح و اجرا شود، اما جلوه‌های ثابت و لایتغیر دگرگونی طبیعت از مصادیق بارز بندگی در برابر کردگار و از کرامات الهی به بندگانش است که فرصت اندیشیدن در راز خلقت را برایمان فراهم می‌سازد.
,
 
,
رحمانی فضلی در ادامه این پیام ضمن تبریک سال جدید ابراز امیدواری کرد که  شرایط فعلی بستر مضاعفی برای تدبر بیشتر در عظمت پروردگار را برای ما به ارمغان آورد و با این توشه معنوی، سال 1399 شمسی با تلاش همگانی به فرصتی برای افزایش امنیت در سایه جهاد توسعه محور و سربلندی و سرافرازی مردم برای جهش تولید تبدیل شود و شکرگذار از کرامات الهی، خاضعانه از خداوند منان نیز عزت و عاقبت بخیری و امنیت همه جانبه را برای مردم عزیز کشور خواستارم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه