اخبار داغ

مدیریت بحران اصفهان:

آماده باش کامل استان اصفهان برای مقابله با سیل

آماده باش کامل استان اصفهان برای مقابله با سیل
شیشه‌ فروش در جمع خبرنگاران گفت: ‌دستگاه‌های مدیریت بحران استان با توجه پیش بینی بارش و احتمال وقوع سیل در آماده باش کامل قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ منصور شیشه‌ فروش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ‌دستگاه‌ه ای مدیریت بحران استان با توجه پیش بینی بارش و احتمال وقوع سیل در آماده باش کامل قرار دارند، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی موج بارش به تدریج از فردا به شهرستان های شمال و شمال شرق  مانند کاشان، آران و بیدگل، اردستان و خور و بیابانک وارد استان خواهد شد و آمادگی کامل برای مقابله با سیل و حوادث احتمالی در شمال و شرق استان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: این موج بارشی از عصر فردا همه مناطق استان را در بر می‌گیرد و با کاهش دما در بیشتر مناطق اصفهان همراه خواهد بود؛ جلسه مدیریت بحران به همین دلیل روز گذشته و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور همه مدیران بحران استان برگزار و هشدارهای لازم برای پیشگیری و مقابله با بحران‌های احتمالی داده شد.
,
 
,
وی افزود: با توجه به حساس بودن شرایط فعلی براثر شیوع ویروس کرونا در استان، همه اعضای دستگاه های عضو ستاد بحران موظف به استفاده از لوازم حفاظت فردی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زمینه امداد و نجات هستند.
,
 
,
شیشه‌ فروش با توضیح اینکه ستاد سیل در شهرداری ها و دهیاری ‌های استا هم تشکیل و اقدام‌های موثری برای پیشگیری انجام شده است، بیان کرد: بازبینی و بازگشایی مسیر رودخانه، پیش بینی تجهیزات لازم برای کنترل سیل از دیگر وظایف دستگاه‌ های خدمات‌ رسان است که به آن ها ابلاغ شد.
,
 
,
وی اضافه کرد: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و اداره راه و بنیاد مسکن موظف به بررسی وضعیت پل‌های موجود در مناطق شهری و روستایی و محورهای جاده‌ای استان شدند؛ ۳۵۴ اکیپ امدادی در مناطق مختلف استان حضور دارند.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا، ایستگاه های پایش سلامت هم در ۹ ایستگاه ورودی اصلی و ۷۰ ایستگاه فرعی مستقر هستند و سلامت افراد در ورودی‌های استان با هدف جلوگیری از انتقال این بیماری کنترل می شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا از طریق سنجش نخستین علامت بیماری مزبور یعنی افزایش تب و دمای عمومی بدن است، خاطر نشان کرد: از مردم می خواهم تا از سفرهای غیر ضروری به خارج و داخل استان و حضور غیرضروری در مکان های عمومی پرهیز کنند.
,
 
,
شیشه‌ فروش ادامه داد: طرح زوج و فرد با هدف کاهش تردد و با توجه به ضرورت کاهش تراکم جمعیتی در کلانشهر اصفهان از ساعت 8 صبح تا ۲۴ اجرایی می شود و اتوبوسرانی هم با ۲۰ درصد از ظرفیت خود مشغول به فعالیت است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه