اخبار داغ

یک تحلیلگر مسائل سیاسی:

جهش تولید رمز شکست تحریم‌هاست

جهش تولید رمز شکست تحریم‌هاست
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جهش تولید رمز شکست تحریم ها و شکوفایی انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید اصغر حسینی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سالِ "جهشِ تولید"، ضمن تبریک سال جدید به ملت ایران و امت اسلام، اظهار کرد: فلسفه این نامگذاری این است که تا کشور به طور کامل، جهشی، همه گیر و سازنده به تولید نرسد از بیگانه بی نیاز نمی شود، بنابراین اگر بخواهیم ملت وابسته به بیگانه نباشد و کشور از نظر علمی، کشاورزی و مسائل فرهنگی استقلال واقعی داشته باشد باید تولید کشور به نقطه مطلوب برسد.

حسینی افزود: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند "جهشِ تولید پِیرو رونق تولید است" به این معنا است که همه به شیوه جهشی و انقلابی تلاش کنند تا کشور از همه لحاظ و ابعاد مختلف خودکفا شود.

وی با بیان اینکه جهش تولید رمز شکست تحریم ها و شکوفایی انقلاب اسلامی است افزود:دانشمندان ایران توانایی لازم در زمینه های مختلف پزشکی، کشاورزی، صنعتی و... دارند. بنابراین به طور پرشور برای تولید تلاش کردن، نتیجه اش قطع امید از بیگانگان می شود و در حقیقت رمز استقلال کشور در رونق و جهشِ تولید است.

حسینی تصریح کرد: در سال رونق تولید در بسیاری از زمینه ها پیشرفت های زیادی داشتیم و در عرصه های علمی، صنعتی و نظامی کارهای ارزشمندی انجام شد و حال وقت آن است که در سال جدید به شکل جدی تر و انقلابی تر در عرصه تولید حضور پر رنگ تری داشته باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه