اخبار داغ

با هدف تامین کالاهای اساسی صورت می‌گیرد؛

استمرار فعالیت‌های بنادر تجاری هرمزگان در تعطیلات نوروز

استمرار فعالیت‌های بنادر تجاری هرمزگان در تعطیلات نوروز
عفیفی پور با اشاره به استمرار فعالیت های بنادر تجاری استان هرمزگان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: طبق برنامه‌ریزی و زمان بندی صورت گرفته، تعداد ۱۷ فروند کشتی شامل انواع کالاهای اساسی و متفرقه از دوم تا پانزدهم فروردین ماه سال ۹۹ در بندر شهید رجایی پهلو دهی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ الله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد: با هدف تامین کالاهای اساسی، مایحتاج عمومی و به ویژه اقلام بهداشتی، تمامی بنادر تجاری استان هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور در ایام تعطیلات نوروز، فعال خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی و زمان بندی صورت گرفته، تعداد 17 فروند کشتی شامل انواع کالاهای اساسی و متفرقه از دوم تا پانزدهم فروردین ماه سال 99 در بندر شهید رجایی پهلو دهی می‌شوند.

,

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: تلاشگران عرصه بنادر در دروازه صادرات و واردات ایران اسلامی به طور مستمر طی این ایام فعال خواهند بود تا تمامی نیازهای کشور به انواع کالاها تامین شود.

,

عفیفی پور تصریح کرد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری از این بیماری در مجموعه بنادر و به ویژه بندر شهید رجایی در نظر گرفته شده و در طول تعطیلات نوروز با رعایت همه اصول بهداشتی، بنادر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

,

گفتنی است با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا، در هیچکدام از بنادر مسافری استان هرمزگان خدمات گردشگری و تردد دریایی ارائه نمی گردد و توصیه میشود هموطنان عزیز، استفاده از ظرفیت های گردشگری دریایی  استان هرمزگان را به زمان دیگری موکول کنند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه