اخبار داغ

روحانی:

محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فروردین است/ ۱ ماه به زمان تحصیل دانش‌آموزان افزوده می‌شود

محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فروردین است/ ۱ ماه به زمان تحصیل دانش‌آموزان افزوده می‌شود
رئیس‌جمهور گفت: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فرودین است. از مردم می‌خواهیم تا جایی که امکان دارند از خانه بیرون نروند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مبازه با کرونا گفت:‌ آنجایی که محدود شده به  فروشگاه‌ و بقالی‌ها و میوه‌ فروشی‌ها یا مراکز دارویی مورد بحث ما نیست. برعکس این‌ها باید ساعات بیشتری را وقت بگذارند تا ۱۲ شب باز باشند. اگر جایی امکان‌پذیر است فروشگاهای بزرگ ۲۴ ساعته شوند و این باعث می‌شود جمعیت زیاد در یک نقطه متمرکز نشوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این مطلب که محدودیت های اعمال شده تا ۱۳ فرودین است، افزود: همینجا به وزارت صمت و اقتصادی ابلاغ می‌کنم  که بررسی کنند ما چگونه می‌توانیم کسی که خرید را اینترنتی انجام می‌دهد تخفیف بدهیم. کسی که دم مغازه می‌روند مقداری گرانتر باشد.

,

رئیس‌جمهور تصریح کرد: وقتی ضروی است تخت بیمارستان و آی‌سی‌یو تحت اشغال قرار بگیرد. انتقال بی جهت به بیمارستان موجب انتقال ویروس می‌شود. نباید پیک به یک بباره بالا برود. اگر بیماری است و ما الان با آن دست به گریبان هستیم تا دو یا سه هفته یا بیشتر، باید پرسنل و تجهیزات و امکانات ما با آن بخواند. خب در اینصورت کار با آرامش  پیش می‌رود و تعداد مرگ و میر کاهش پیدا می‌کند.

,

روحانی همچنین از افزایش زمان تحصیلی دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: بعد از پایان تعطیلات عید کار آموزش را شروع می کنیم و ۱ ماه به زمان تحصیل دانش آموزان افزوده می‌شود. دانشجویان و دانشگاهیان نیز بعد از پایان تعطیلات ۳ هفته به دوره آموزش اضافه می‌شود. زمان شروع تحصیل هنوز مشخص نیست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه