اخبار داغ

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم:

"جهش تولید" یعنی ایران تبدیل به کشور تراز اول در تولید و صادرات شود/ دولتمردان کارهای نیمه‌تمام در حوزه تولید را تکمیل کنند

"جهش تولید" یعنی ایران تبدیل به کشور تراز اول در تولید و صادرات شود/ دولتمردان کارهای نیمه‌تمام در حوزه تولید را تکمیل کنند
منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم گفت: "جهش تولید" به این معناست که تولیدکننده ما باید بدون نگرانی کار خود را پیش ببرد و نباید درگیر قوانین دست‌وپاگیر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لطف‌الله سیاهکلی مرادی در گفت‌وگو با صبح قزوین؛ درباره شعار سال۹۹ تحت عنوان “جهش تولید” اظهار کرد: در سال “رونق تولید” فعالیت‌هایی صورت گرفت و طی بازدیدهایی که از شرکت‌ها داشتیم، شاهد بودیم که برخی از صنایع به واسطه تحریم‌ها که باعث کاهش واردات شده بود نیز توانسته بودند بهره‌برداری خوبی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: ما باید در حوزه قوانین و مقررات نگاهمان به محصول و محصول محور باشد، به گونه‌ای که تولید را حمایت کند و اگر بتوانیم در کشور طوری عمل کنیم که تولیدکننده بالاترین درآمد و سود را داشته باشد در این صورت می‌توان ادعا کرد که کشورمان به سمت تولید حرکت می‌کند.

,

منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم اذعان کرد: امسال هم که “جهش تولید” نامگذاری شده به این معنی است که باید کارهایی که در حوزه تولید برزمین مانده نیز مورد توجه قرار گیرد و سرمایه گذاری‌ها به سمت تولید حرکت کند.

,

دولت باید وام‌های کم‌‌بهره به تولیدکنندگان بپردازد

, دولت باید وام‌های کم‌‌بهره به تولیدکنندگان بپردازد,

سیاهکلی مرادی ادامه داد: دولت باید وام‌های کم بهره بپردازد تا تولیدکنندگان بتوانند تولید را ساماندهی کنند؛ تا زمانی که سود بانکی ما از سود تولید بیشتر است، نمی‌توان به تولید امیدوار بود لذا سود بانکی باید معقول شود و تولیدکننده بیشترین سود را داشته باشد.

,

وی ابراز کرد: امیدواریم که مجلس جدید بتواند در این زمینه گام‌های اساسی بردارد و حامی تولیدکننده باشد تا هم اشتغال ایجاد شود و هم تولید معنای واقعی خود را پیدا کند.

,

نماینده منتخب مجلس یازدهم تصریح کرد: “جهش تولید” به این معناست که ابتدا باید پاسخگوی نیازهای جامعه خودمان باشیم، چراکه بازار بزرگی در کشور داریم که هنوز نیازهای داخلی آن پاسخ داده نشده است.

,

سیاهکلی مرادی بیان کرد: بازار ایران هم برای خودش و هم برای دنیا، بازار بسیار بزرگی است، لذا ضمن اینکه هم باید نیازهای داخلی را پاسخ دهیم هم باید تولیداتمان در حد کلاس جهانی قرار گیرد تا بتوان صادرات را تحقق بخشید.

,

وی عنوان کرد: “جهش تولید” به این معناست که تولیدکننده ما باید بدون نگرانی کار خود را پیش ببرد و نباید درگیر قوانین دست‌وپاگیر شود؛ ایران کشوری بزرگ است که می‌تواند هم نیازهای داخلی را پاسخ دهد و هم به کشورهای دنیا صادرات داشته باشد.

,

منتخب مجلس یازدهم گفت: تولید کشور ما باید اثبات کند که ایران کشوری کارآمد است و در سهم خودش نسبت به پاسخگویی در نیازهای جهانی هم نقش آفرینی کند و کیفیت تولید به گونه‌ای باشد که ملت ایران به آن افتخار کنند.

,

“جهش تولید” تکمیل زنجیره پاسخ به نیاز جامعه است

, “جهش تولید” تکمیل زنجیره پاسخ به نیاز جامعه است,

سیاهکلی مرادی با بیان اینکه “جهش تولید” تکمیل زنجیره پاسخ به نیاز جامعه است، گفت: مردم و مسئولان برای حل مشکل اشتغال و تولید باید یک استراتژیک داشته باشند و آن هم “رونق تولید و جهش تولید” در کشور است که موضوع ساده‌ای نیست.

,

وی تصریح کرد: بحث تولید باید در همه حوزه‌های قوانین و مسائل سرمایه‌گذاری یکپارچه شود و همه در جهت تولید باکیفیت حرکت کنند و ایران باید جزو کشورهای تراز اول در تولید باشد.

,

منتخب مجلس یازدهم افزود: کشور ما زیرساخت‌های خوبی دارد و علی رغم اینکه تحریم ممکن است صدماتی وارد کرده باشد، اما در حوزه تولید فرصت‌های خوبی را ایجاد کرده است؛ لذا ما باید این تهدید دشمن را به فرصت تولید و جهش تولید تبدیل کنیم.

,

سیاهکلی مرادی در پایان تاکید کرد: باید از فرصت تحریم‌ها استفاده کنیم تا کشور به طور متمرکزتر به تولید توجه کند، چراکه راه نجات کشور، استقلال و زندگی باکیفیت در رونق تولید و جهش تولید است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه