اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

«جهش تولید» می‌تواند تحریم‌ها را بشکند

«جهش تولید» می‌تواند تحریم‌ها را بشکند
امام جمعه میاندوآب گفت: اگر به تولید داخل و جهش و رونق تولید توجه شود می توان تحریم ها را شکست و از وضعیت بحرانی عبور کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین‌خبر با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید، اظهار کرد: مراد از تولید که سال گذشته نیز مقام معظم رهبری به آن اشاره فرموده بودند این است که بتوانیم نیاز کشور عزیزمان را برطرف کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین‌خبر,
امام جمعه میاندوآب افزود: تولید یعنی اینکه تمام نیازها و خواسته های مردم و کشور اعم از نیازهای عمرانی، اقتصادی، اجتماعی را تامین کرده و کشور را از وابستگی به خارج نجات داده و روی پای خود بایستیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه این نیازها شامل نیازهای مدرن مانند نیازهای فناوری های جدید نیز است، افزود: با توجه به تولید می شود تمام نیازهای مردم عزیز ایران را تامین و حتی چشم‌اندازی برای آینده طراحی و برای آینده از امروز برنامه ریزی کرد.
,
 
,
حسن زاده با بیان اینکه امسال مقام معظم رهبری به جهش تولید اشاره کرده اند، تصریح کرد: به نظر من مراد این است که به اهداف خود با سرعت دست یابیم.
,
امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه در سال رونق تولید بعضی کارخانجات که نیمه فعال بودند فعال شده و احیا شدند، افزود: امسال همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند باید به این اهداف با سرعت و با جهش برسیم.
,
 
,
وی گفت: مسئولان باید به گونه ای برنامه‌ریزی کنند که در کوتاهترین مدت به اهداف خود در این زمینه و نیز تامین نیازهای اساسی دست یابیم.
,
 
,
حسن زاده با اشاره به نقش مردم این زمینه تحقق شعار سال و با بیان اینکه از مردم نیز خواهشمندیم تا جایی که می توانند به سرمایه‌گذاری در تولید توجه داشته باشند؛ اظهار کرد: مسئولان باید به تولید توجه کنند و تمام هم و غم ما در جهش تولید باشد.
,
 
,
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اگر به تولید داخل و جهش و رونق تولید توجه شود می توان تحریم ها را شکست و از وضعیت بحرانی عبور کرد، افزود: باید روی پای خود بایستیم تا مشت محکمی بر دهان استکبار که تمام مشکلات ما نیز از ناحیه آنان است، بزنیم.
,
 
,
وی گفت: همه مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند تا جهش تولید داشته باشیم و این شعار تحقق یابد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه