اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد؛

افزایش مبتلایان کرونا در خراسان شمالی به ۱۳۹ نفر

افزایش مبتلایان کرونا در خراسان شمالی به ۱۳۹ نفر
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر دوم فروردین، 139 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد فوتی ها همان 14 نفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد هاشمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک، با اشاره با آغاز تعطیلات نوروزی اظهار داشت: انجام دید و بازدید های مرسوم در آیین نوروز باعث گسترش شدید ویروس کرونا می شود، لذا قرنطیه خانگی موثرترین راه برای قطع کردن زنجیره انتقال این ویروس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 

,

وی ادامه داد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر دوم فروردین، 139 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد فوتی ها همان 14 نفر است.

,

 

,

این مقام مسئول در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها نیز توضیح داد: با تایید آزمایش دو نفر دیگر در بجنورد تعداد مبتلایان در این شهرستان به76 نفر افزایش یافت و در شهرستان مانه و سملقان نیز به علت اعزام یکی از مبتلایان به استان محل سکونت خود آمار مبتلایان در این شهرستان به 9 نفر کاهش یافت و در مابقی مناطق تغییری نداشتیم.️

,


 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  تاکید کرد: اگر مردم جان خود و عزیزانشان برایشان اهمیت دارد و می خواهند گردش این ویروس مرموز در جامعه قطع شود، باید در خانه بمانند و از منزل خود خارج نشوند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه