اخبار داغ

مدیر عامل یک واحد تولیدی قطعات خودرویی:

«جهش تولید» گامی مهم در جهت رونق اقتصاد/ ساز و کارهای قانونی برای رفع موانع تولید اعمال شود

«جهش تولید» گامی مهم در جهت رونق اقتصاد/ ساز و کارهای قانونی برای رفع موانع تولید اعمال شود
محمدرضا مایلی گفت: انتخاب شعار جهش تولید نشان می‌دهد که همچنان اولویت کشور مسئله اقتصاد است. از اینرو سیاست‌های کشور باید به سمت رفع موانع فعالیت‌های فعالین اقتصادی هموار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، بنا به سنت هر ساله در آغاز سال تحویل با رصد کردن اتفاقات کشور و با نگاه آینده بینانه و امیدآفرینانه، افق کوتاه مدت یکساله کشور را تعیین می‌کنند و عنوان دقیقی را برای شعار سال انتخاب می‌کنند تا هم ملت و هم دستگاه‌های اجرایی برای تحقق آن گام بردارند و به فرموده مقام معظم رهبری سال 99 نیز به نام سال جهش تولید نامگذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

انقلاب اسلامی ایران در چهل سال گذشته در کانون توجهات جهانی قرار گرفت و به شدت از سوی دشمنان قسم خورده، تحت فشارهای شدید اقتصادی همچون تحریم‌های گسترده و جنگ فرهنگی و جنگ نرم بوده است. ضمن اینکه یک جنگ فرسایشی هشت ساله هم حربه مناسبی برای فروپاشی نظام اقتصادی کشوری که تازه شکل گرفته به حساب می‌آمد که در همه این موارد به لطف خداوند و درایت رهبری و همگامی مردم و دولت‌ها، به خوبی پشت سر گذاشته شده است

,

سال ۱۳۹۹، سالی مهم و بسترساز  است و.انتخاب شعار"جهش تولید"نشان  می‌دهد که همچنان اولویت کشور مسئله اقتصاد است. از اینرو سیاست‌های کشور باید به سمت رفع موانع فعالیت‌های فعالین اقتصادی هموار شود.

, ., .,

محمدرضا مایلی مدیر عامل واحد تولیدی قطعات خودرویی در بیجار به عنوان یک تولید کننده در گفتگو با خبرنگار کردتودی با تبریک فرا رسیدن سال نو اطهار کرد: اگر در کشور ما واقعا به تولید بها داده شود و بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری را در جهت نامگذاری سال به نحو شایسته در راس کارتولید قرار دهیم قطعا میتوانیم تولیدات خوبی در کشور داشته باشیم.

,

, ,

وی افزود: با توجه به تلاش تولید کنندگان وتعدادی از مسوولین هر ساله متاسفانه شاهد از رونق افتادن تولیدات در کشور هستیم که این مهم نیازمند بررسی و پیگیری است.

,

 این تولید کننده در ادامه گفت: جان گرفتن تولید در کشور بی‌شک نیازمند پارامترهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد در این میان اشتغال و امنیت شغلی در سایه تولید به وجود می‌آید و تولید ملی مقدمه‌ای بر اشتغال‌زایی، کارآفرینی و افزایش بهره‌وری در تمامی عرصه‌ها به شمار می‌رود که بهبود وضعیت اجتماعی، رفاه زندگی مردم و رشد و توسعه اقتصاد کشور را موجب می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه چرخه اقتصادی هر کشور نیازمند تولید در آن کشور است عنوان نمود: کشور ما دارای  پتانسیل ها و زیر ساختهای است که اگر در جهت تولید به کار گیری شود بدون شک یکی از کشورهای برتر تولیدی خواهیم بود که امیدواریم با نامگذاری این سال توسط مقام معظم رهبری بتوانیم جهشی در راه تولید داشته باشیم.

,

مایلی حرکت در چارچوب‌ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را  امری حیاتی و ضروری دانست  وافزود: جهش تولید می تواند اقتصاد کشور را در برابرتمامی  تحریم های  خارجی حفظ کرد.

, .,

, ,

وی در ادامه گفت: صنایع اصلی مانند صنایع مادر،فولاد،خودروسازی،... در دست دولت است و دولت با مدیریت درست میتواند صنایع پایین دستی را به بهره برداری درست برساند.

,

این تولید کننده افزود: دشمن با 20درصد تحریم علیه کشور ما و در مقابل ما ایستاده است در حالی که 80 درصد دیگر را  خود ما میتوایم با تکیه بر توانایهای خودمان در عرصه تولید رقم بزنیم.

,

وی عنوان نمود: همچنین باید یادآور شد که دولت با نظارت کامل  مهمترین موانع تولید از نظر فعالان تولیدی، که  مواردی همچون غیرقابل پیش بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات ،بی ثباتی سیاست ها، قوانین و مقررات و رویه‌های اجرایی ناظر بر کسب  و کار است را  .و با رفع موانع و سنگ‌هایی از پیش پای تولیدکنندگان بردارد و سرمایه‌های خاموش و راکد جامعه به سمت تولید را سوق دهد و استفاده از کالای ساخت داخل با مشابه خارجی آن، به گردش درآوردن سرمایه‌های راکد خود در چرخه تولید و جا انداختن فرهنگ مصرف کالای ملی و همچنین تلاش حداکثری برای افزایش تولید چه در زمینه تولید صنعتی، کشاورزی، مشاغل خانگی در تحقق شعار سال تمام همت خود را به کار گیرند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه