اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

مردم خود را در معرض خطر ویروس کرونا قرار ندهند/ از تأثیرات توسل و دعا غافل نشویم

مردم خود را در معرض خطر ویروس کرونا قرار ندهند/ از تأثیرات توسل و دعا غافل نشویم
حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده در این گونه قضایا، اتفاقات و حوادث ناگوار توسل و دعا تاثیرات بسیار خوبی را داشته و دارد، گفت: از مردم شریف شهرستان درخواست همکاری بیشتری دارم، درخواست و خواهش جدی من این است که با استفاده از اصول پیشگیری، ازخودشان و خانواده خود مراقبت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: تدابیر ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و درمان لازم الاجراست و در همین رابطه مراجع معظم تقلید شیعه بر لزوم پرهیز از اجتماعات در دوران شیوع بیماری کرونا تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه مراقبت از جان و سلامت مردم از واجبات است، خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در این بخش توصیه مهمی فرمودند که مثل بقیه توصیه ها در شرایط ویژه و حساس می تواند تأثیر سرنوشت‌سازی برای ملت ما داشته باشد.

,

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه لغو سخنرانی مقام معظم رهبری در اولین روز از بهار در مشهد مقدس نیز نشان دهنده اهمیت مبارزه با کرونا است، تصریح کرد: تمام افراد جامعه در خانه‌ها بمانند، سفر نروند و بهداشت فردی را رعایت کنند؛ این نکات جدی است که ما در این شرایط با آن مواجه هستیم.

,

وی ادامه داد: بنده لازم می دانم واقعا تقدیر و تشکر داشته باشم از عزیزان در بهداشت و درمان که شبانه روز دارند تلاش می‌کنند و اعضای ستاد کمیته بهداشت سلامت و مخصوصاً بخش مردمی که ما بعضی از شب ها و روزها شاهد تلاش‌شان بودیم و در بسیاری از موارد دیگر همانند همیشه پیشگام و پیش قدم بوده بوده اند.

,

ناهیدی با بیان اینکه مردم در سطح شهرستان در عرصه‌های مختلف، انصافاً ورود پیدا کرده اند و ورودشان بسیار چشمگیر بود نه تنها در داخل خود شهر خلیل آباد بلکه در روستا حضور دارند، عنوان کرد: من از مردم شریف شهرستان درخواست همکاری بیشتری دارم درخواست و خواهش جدی من این است که با استفاده از اصول پیشگیری، ازخودشان و خانواده خود مراقبت کنند و خودشان را در معرض خطر این ویروس در واقع قرار ندهند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم توجه بیشتری به مسائل معنوی و پروردگار متعال در این شرایط داشته باشند، تشریح کرد: مقام فرزانه انقلاب در توسعه همگانی مردم را به توسل و توجه بیشتر پروردگار متعال فرا خواندند و گفتند البته این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگتر از این وجود داشته، فرمودند دعای هفتم صحیفه سجادیه دعای بسیار خوب و خوش مضمونی است.

,

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه تجربه ثابت کرده که در این گونه قضایا و در اینگونه اتفاقات و حوادث ناگوار توسل و دعا تاثیرات بسیار خوبی را برای مردم مخصوصا مردم متدین داشته و دارد خاطرنشان کرد: انشاءالله امیدواریم که با رعایت بیش از گذشته بر این بیماری کرونا پیروز شویم؛ هرچه مردم بیشتر همراهی و همکاری کنند قطعاً زودتر از این مشکل رهایی پیدا می کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه