اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار:

پلمپ بیش از 20 واحد صنفی متخلف در سبزوار/ 57 مبتلا به ویروس کرونا در غرب خراسان رضوی

پلمپ بیش از 20 واحد صنفی متخلف در سبزوار/ 57 مبتلا به ویروس کرونا در غرب خراسان رضوی
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از پلمپ بیش از 20 واحد متخلف صنفی در سبزوار در 5 روز اخیر خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ فاطمه نوده با بیان اینکه بیش از 20 واحد صنفی متخلف در سبزوار پلمپ شده اند اظهارداشت: براساس مصوبه ستاد کرونا شهرستان تمامی واحدهای صنفی در سبزوار به جز صنوف ضروری تا اطلاع ثانوی باید تعطیل باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: متاسفانه این واحد ها بدون توجه به هشدارهای بهداشتی اقدام به فروش اقلام خود کرده و سبب ایجاد تجمع در واحدهای صنفی خود می کردند که این موضوع مهمترین عامل در خصوص شیوع این ویروس منحوس است.

,

نوده در ادامه با بیان اینکه تنها راه از بین بردن ویروس کرونا قطع کردن چرخه انتقال است ادامه داد: این تصمیمات نیز در راستای کاهش انگیزه مردم برای خروج از منزل و خود قرنطینگی است تا هرچه زودتر شرایط کشور به حالت عادی برگردد.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مبتلایان به این ویروس درغرب خراسان رضوی به 57 نفر رسیده است تاکید کرد: این آمار مربوط به شهرستان های جوین جغتای خوشاب و داورزن است که همگی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هستند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای شیوع این ویروس در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار سه نفر از مبتلایان به ویروس فوت شده اند تصریح کرد: خوشبختانه 47 نفر از بیماران نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه