اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسکن:

وجود 20 بیمار قطعی کرونایی در بردسکن/ 13 بیمار مشکوک به کرونا بستری هستند

وجود 20 بیمار قطعی کرونایی در بردسکن/ 13 بیمار مشکوک به کرونا بستری هستند
مهدی عاقلتر با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بطور ناگهانی تست ۵ بیمار کرونایی در بردسکن مثبت اعلام شد، گفت: در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی در شهرستان به ۲۰ نفر رسید و ۱۳ نفر دیگر نیز مشکوک و بستری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عاقلتر در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بطور ناگهانی تست ۵ بیمار کرونایی در بردسکن مثبت اعلام شد، اظهار داشت: صعود این روند قبل پیش بینی بود، چرا که مردم اصلا هشدارها را جدی نمیگرفتند و ازدحام در بازار طی دوهفته گذشته بسیار زیاد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی در شهرستان به ۲۰ نفر رسید و ۱۳ نفر دیگر نیز مشکوک و بستری هستند، خاطرنشان کرد: عدم رعایت نکات بهداشتی و در خانه نماندن یکی از علت این سیر صعودی است و برخلاف اعلام تمام نکات بهداشتی ولی باز هم مردم این توصیه ها را جدی نگرفتند و شاهد مثبت اعلام شدن آزمایش ۵ نفر از همشهریان بودیم.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسکن از مردم خواست هشدارها را جدی بگیرند و در خانه بمانند و به هیچ وجه به دید و بازدید نروند، چراکه جوانان نیز ناقل بیماری هستند و میتوانند این ویروس را به دیگر افراد مسن انتقال دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه