اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز:

سومین مورد مبتلا به کرونا در درگز شناسایی شد

سومین مورد مبتلا به کرونا در درگز شناسایی شد
مدیر شبکه بهداشت درگز گفت: پاسخ تست کرونای سومین همشهری درگزی که برای ادامه روند درمانی خود به مشهد اعزام شده است مثبت بوده و او در حال حاضر در بیمارستان مشهد بستری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سلیمی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از مثبت شدن نتیجه آزمایش سومین شهروند درگزی مشکوک به کرونا خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: روزهای گذشته فردی با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان درگز مراجعه کرد و بررسی های به عمل آمده حاکی از وجود این بیماری در فرد بود، اما تا دریافت نتیجه آزمایشات از استان نمی شد به صورت قطعی در مورد مثبت و منفی بودن این بیماری اظهار نظر کرد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: خوشبختانه جواب آزمایش وی که پس از 48 ساعت از بیمارستان مشهد ارسال شد حاکی از منفی بودن بیماری کرونا بود اما به دلیل حساس بودن موضوع، روند درمانی وی در حال پیگیری در بیمارستان درگز است.

,

این مقام مسئول گفت: اما متاسفانه پاسخ تست کرونای سومین همشهری درگزی که برای ادامه روند درمانی خود به مشهد اعزام شده است مثبت بوده و او در حال حاضر در بیمارستان مشهد بستری است.

,

وی ضمن گلایه از افزایش سطح ترددها در استان و شهرستان تصریح کرد: جای بسی تعجب است که علی رغم تذکرات فراوان مسئولین شبکه بهداشت، بعضی افراد به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه و استرس در حال رفت و آمد و بعضا مسافرت هستند؛ استان خراسان رضوی در پیک ابتلا به کرونا بوده و اگر مردم همکاری نکنند عواقب فاجعه باری گریبان همه را خواهد گرفت.

,

سلیمی در پایان تاکید کرد: از ماه گذشته گفته ایم و همچنان هم می گوییم تنها راه مقابله با این بیماری ماندن در خانه و اجتناب از مسافرت و حضور در اجتماعات است؛ از مردم تقاضا داریم ضمن عدم میزبانی از مسافرانی که به درگز می آیند، خود نیز به دید و بازدید نرفته و جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه