اخبار داغ

آمار جدید کرونا در جهان؛

شیوع کرونا به کشورهای دیگر/ 300 هزار نفر در جهان مبتلا شدند

شیوع کرونا به کشورهای دیگر/ 300 هزار نفر در جهان مبتلا شدند
کشورهای جدیدی به لیست کشورهای مبتلا به ویروس کرونا اضافه شده‌اند، آمریکا و چند کشور اروپایی در صدر جدول آمار ابتلا به کرونا قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنابر گزارش اسپوتنیک به نقل از مرکز تحقیقات ویروس کرونا دانشگاه هاپکینگز کشورهای چین، ایتالیا، آمریکا در صدر جدول آمار مبتلایان به ویروس کرونا قرار دارند، در آلمان و اسپانیا نیز روزانه به آمار مبتلایان به این ویروس مرگبار اضافه میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنابر این گزارش، سازمان بهداشت جهانی نیز در گزارش دیگری خاطر نشان کرده است که کشورهای دیگری در قاره آفریقا و آمریکای لاتین نیز به لیست کشورهای مبتلا به کرونا اضافه شده‌اند.

,

با شیوع گستردگی این ویروس در آمریکا، ایتالیا، آلمان و اسپانیا و افزایش چشمگیر میزان قربانیان در این کشورها همزمان آمارها در چین که مرکز اصلی شیوع این ویروس بوده است نشان می‌دهد سطح ابتلا سیر نزولی پیدا کرده است.

,

بنابر گزارش سازمان بهداشت جهانی تا کنون 266 هزار نفر در جهان به این ویروس مبتلا شدند و 11 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

,

ولی مرکز تحقیقات کرونا در دانشگاه هاپکینگز گزارش متفاوتی ارائه کرده است و مدعی شده است بیش از 300 هزار نفر در جهان مبتلا شده‌اند و 13 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه