اخبار داغ

کرونا در ترکیه؛ ۱۲ فوتی و ۲۷۷ مبتلای جدید

کرونا در ترکیه؛ ۱۲ فوتی و ۲۷۷ مبتلای جدید
وزیر بهداشت ترکیه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۹۴۷ نفر خبر داد و تعداد فوتی ها را هم ۲۱ نفر اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از العین، فخر الدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه در پیامی که در توییتر خود منتشر کرد، نوشت: از ۲۹۵۳ نفر جدید تست کرونا گرفته شد که نتیجه ۲۷۷ مورد مثبت اعلام شد تا تعداد مبتلایان به ۹۴۷ نفر افزایش پیدا کند. ۱۲ نفر هم جان خود را از دست دادند. تا الان ۲۱ نفر بر اثر ویروس کرونا در ترکیه جان خود را از دست داده اند که همه آنها سن و سال بالایی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وزیر بهداشت ترکیه پیش از این در روز جمعه اعلام کرده بود که ۶۷۰ نفر در این کشور مبتلا به کرونا شده بودند.

,

وزارت بهداشت در ترکیه در ۱۱ مارس بود که برای نخستین بار اعلام کرد که ویروس کرونا وارد این کشور شده است. ترکیه برای جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس دستور بسته شدن همه کافه ها و مراکز تفریحی و ورزشی را داد و برگزاری نمازهای جماعت را هم در مساجد ممنوع اعلام کرد همچنانکه ارتباط  هوایی خود را با ۶۸ کشور قطع کرد.

,

مدارس در ترکیه هم به مدت دو هفته تعطیل شده اند و به نظر می رسد که با توجه به شیوع زیاد بیماری این تعطیلی ادامه هم داشته باشد.

,

یکی از کارشناسان بهداشتی در ترکیه پیش بینی کرد که در بدترین حالت شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۳۰ هزار نفر برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه