اخبار داغ

بازخوانی اخبار مهم استان ایلام در سال 98

بازخوانی اخبار مهم استان ایلام در سال 98
استان ایلام در سال 98 با اخبارهای مهمی مواجه بود اخباری که بصورت کوتاه به آنها اشاره می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، استان ایلام در سال 98 با اخبارهای مهمی مواجه بود اخباری که در زیر و بصورت کوتاه به آنها اشاره می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

*خسارات ناشی از سیل فروردین:: شادمهر کاظم‌زاده نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس در جلسه علنی روز 18 فروردین 98 گفت: خسارت سیل در ایلام بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است. ۶۰ هزار هکتار زمین کشاورزی، چندین هزار هکتار باغات و بیش از هزار کیلومتر از راه‌ها و سیل بندها و کانال‌های شهری دچار خسارت شده‌اند و کشاورزان در شهر تمام مایملک خود را از دست دادند.

, *خسارات ناشی از سیل فروردین::,

*تخصیص 626 میلیارد اعتبار به مناطق سیل زده ایلام:: استاندار ایلام گفت: ۶۲۶ میلیارد تومان اعتبار به مناطق سیل‌زده استان ایلام اختصاص یافته که این میزان بیش از یک و نیم برابر بودجه عمرانی استان در سال ۱۳۹۸ است.

, *تخصیص 626 میلیارد اعتبار به مناطق سیل زده ایلام::,

*افزایش اعتبارات ملی استانی:: مدیر کل برنامه و بودجه استان ایلام گفت: یکی از مهمترین رویدادهای هر استانی در سطح ملی و استانی دریافت بودجه و اعتبار بیشتر در هنگام تدوین لایحه بودجه از سوی هیات دولت و تصویب آن توسط نمایندگان مجلس است که استان ایلام در سال های 97 و 98 نسبت به سال های گذشته بیشترین اعتبار ملی و استانی را جذب کرده است.

, *افزایش اعتبارات ملی استانی::,

*افزایش 41 درصدی سهم بودجه ایلام:: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: 2 هزار و 660 میلیارد ریال اعتبار سهم استان ایلام از بودجه 98 برای طرح های ملی و ملی استانی شده است که نسبت به بودجه سال جاری 41 درصد افزایش نشان می دهد.

, *افزایش 41 درصدی سهم بودجه ایلام:: ,

*اربعین ردیف بودجه ثابت دریافت کرد:: مدیر کل برنامه و بودجه استان ایلام گفت: سال 95 به تلاش مسئولان استان ایلام یک ردیف بودجه ای موقت برای اربعین سال 96 و سپس 97 مصوب شد و با پیگیری استاندار و برخی دستگاه های مرتبط هچون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام موفق شدیم برای اربعین یک ردیف پایدار و ثابت از سوی دولت مصوب شود. قیصوری افزود: علیرغم اینکه طبق بخشنامه دیوان محاسبات باید از ردیف های بودجه ای دولت کم شود اما با توافق مسئولان و با تصویب ردیف بودجه ای ثابت برای اربعین میزان بودجه اختصاص یافته به این مراسم سال 98 از 200 میلیارد ریال سال جاری به 260 میلیارد ریال معادل 30 درصد افزایش یافت.

, *اربعین ردیف بودجه ثابت دریافت کرد:: ,

*افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهرایلام:: تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حیدری - چهار راه رسالت امروز پنجشنبه و در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح شد. شهردار ایلام نیز در این آئین گفت: تقاطع غیرهم سطح آیت الله حیدری - چهارراه رسالت به طول ۹۰۰ متر و اعتبار ۸۹ میلیارد ریال بهمن ۹۶ کلنگ زنی شد.

, *افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهرایلام::,

*حمایت سپاه از سیل زدگان ایلامی::  فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از توزیع جیره خشک غذایی 15 روزه به مردم ماژین خبر داد.

, *حمایت سپاه از سیل زدگان ایلامی::,

*آعاز طرح ملی جهاد همبستگی در ایلام برای کمک به سیل زدگان:: سردار غیب پرور در ایلام گفت: طرح "جهاد همبستگی " با هدف خدمت رسانی به مناطق سیل زده آغاز شده است و ما در این طرح از تمام مردم ولایت مدار و انقلابی ، در جهت بازسازی منازل مناطق سیل زده دعوت کردیم تا در توان خود خدمت رسانی کنند.

, *آعاز طرح ملی جهاد همبستگی در ایلام برای کمک به سیل زدگان::,

*رزمایش دفاع بیولوژیک بسیجیان برای مبارزه با کرونا:: رزمایش دفاع بیولوژیک با حضور 100 گروه جهادی از بسیجیان با هدف ضدعفونی کردن شهر ایلام برگزار شد.

, *رزمایش دفاع بیولوژیک بسیجیان برای مبارزه با کرونا:: ,

*افتتاح و بهره برداری 1005 پروژه مجرومیت زدایی سپاه در ایلام با حضور سردار سلامیدر آیینی و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان استانی از ۱۰۰۵ پروژه عمرانی محرومیت زدایی سپاه افتتاح و بهره برداری شد.

, *افتتاح و بهره برداری 1005 پروژه مجرومیت زدایی سپاه در ایلام با حضور سردار سلامی,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه