اخبار داغ

روز مادر انگلیس از راه دور برگزار شد؛

ممنوعیت سفر انگلیسی‌ها در روز مادر به دلیل شیوع کرونا/ آمریکا و انگلیس بزرگترین مراکز اپیدمی کووید19

ممنوعیت سفر انگلیسی‌ها در روز مادر به دلیل شیوع کرونا/ آمریکا و انگلیس بزرگترین مراکز اپیدمی کووید19
نخست وزیر انگلیس از مردم این کشور خواست تا به خاطر همه گیر شدن کرونا از سفر در روز مادر اجتناب کرده و از تماس صوتی یا تصویری برای برقراری ارتباط استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در حال حاضر، بیش از 5000 نفر در انگلستان به کروناویروس مبتلا شده و حداقل 233 نفر جان باخته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

"بوریس جانسون" نخست وزیر انگلیس از مردم این کشور خواست تا به خاطر همه گیر شدن کرونا از سفر در روز مادر (22 مارس سال 2020) اجتناب کنند.

,

به گفته این سیاستمدار، اگر عفونت مهار نشود سرویس سلامت همگانی (NHS) در معرض خطر قرار می گیرد.

,

جانسون گفت: "ایتالیایی ها سیستم مراقبت های بهداشتی بسیار عالی دارند. با این وجود، پزشکان و پرستاران آنها کاملا تحت الشعاع تقاضا قرار گرفته اند ... تلفات مردم ایتالیا به هزاران نفر رسیده و همچنان در حال افزایش است. ما باید به منظور کاهش سرعت شیوع این ویروس طی تلاش جمعی قهرمانانه و ملی وارد عمل شویم، اما احتمال تحت الشعاع قرار گرفتن NHS خودِ ما نیز وجود دارد."

,
, ,

وی خاطرنشان کرد که در سال جاری (2020) بهترین هدیه برای مادرها این است که در خانه بمانید و از شیوع احتمالی این بیماری جلوگیری کنید.

,

نخست وزیر انگلیس ادامه داد: "این بار، برای پیشگیری از هرگونه تماس یا قرابت فیزیکی بهترین کار این است که به مادر خود زنگ بزنید یا تماس تصویری برقرار کنید. زیرا اگر مادر شما سالخورده یا آسیب پذیر باشد بیشتر در معرض ابتلا به کووید19 قرار دارد. ما نمی توانیم این تهدید را پنهان کنیم یا خوب جلوه دهیم."

,

به گفته اسپوتنیک، جانسون به خبرنگاران گفت که به مناسبت روز مادر با مادر 77 ساله خود تماس تصویری برقرار کرده است.

, اسپوتنیک,

ویروس کرونا که در ماه دسامبر در ووهان چین پدیدار شد، تاکنون در بیش از 120 کشور گسترش یافته و بیش از 300،000 نفر را آلوده کرده و منجر به مرگ بیش از 13000 نفر شده است.

,

در حال حاضر، خارج از سرزمین چین، بزرگترین مراکز اپیدمی این بیماری ایتالیا، آمریکا، اسپانیا و آلمان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه