اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی:

مبعث پیامبر اسلام بزرگترین رخداد جهان اسلام بود

مبعث پیامبر اسلام بزرگترین رخداد جهان اسلام بود
آخوند محمد امین صفری گفت: جهان اسلام رخدادهای بزرگ و مهم زیادی دارد که مهمترین آن بعثت پیامبر بزرگ اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، امام جمعه شهر فراغی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مبعث حضرت محمد(ص) از آن جهت که باعث تغییر سرنوشت مردم از جهالت به نور بود؛ مهمترین رخداد از بین رخدادهای بشریت به حساب می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

آخوند محمد امین صفری افزود: تمام رویدادهای جهان با گذشت زمان فراموش می شود؛ تنها شکل گیری ماندگار اذهان و افکار مردم، شکل گیری ای است که ادیان به آن داده و مسلما رخداد بعثت پیامبر بزرگ اسلام(ص) نیز که شکل دهنده اسلام ناب محمدی است نیز یکی از شکل دهی های ماندگار است.
وی با بیان اینکه نخستین و اساسی‌ترین هدف بعثت پیامبران، دعوت به توحید و یکتاپرستی و نفی هرگونه شرک و طاغوت است؛ گفت: خداوند متعال نیز در قرآن کریم می‌فرماید: «ما در هر امتی رسولی برانگیختیم که خدای یکتا را بپرستید و از طاغوت اجتناب کنید»؛ لذا دین اسلام نیز از این مهم مستثنی نیست.

,
,

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی با تاکید بر اینکه خداوند بزرگ با بعثت پیامبران، با انسان‌ها اتمام حجت کرده است تا عذر و بهانه‌ای برای آنان وجود نداشته باشد؛ تشریح کرد: عقل انسان، پیامبر درونی و یکی از دو حجت خداوند به شمار می‌آید، ولی خداوند با فرستادن پیامبران جای هیچ و عذر و بهانه ای برای انسان نگذاشت و در این راستا در قرآن فرموده است: «ما هرگز قومی را مجازات نمی‌کنیم، مگر اینکه پیامبری مبعوث کرده باشیم».

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه