اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان خبرداد؛

کاهش 70 درصدی تصادفات در استان زنجان

کاهش 70 درصدی تصادفات در استان زنجان
مظفری با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان زنجان گفت: میزان ترددها در تعطیلات امسال 60 درصد کاهش یافت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا در مورد کاهش میزان ترددها در تعطیلات نوروز امسال اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اخطارهای وزارت بهداشت میزان ترددها در محورهای استان نسبت به سال گذشته 60 درصد کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: ولی متاسفانه برخی ها به این موارد توجه نکرده و در این ایام بار مسافرت بستند و تردد در محورهای فرعی بسیار کاهش یافته و بیشتر تردد‌ها در محورهای اصلی استان اتفاق می‌افتد.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر در محورهای طارم- چورزق- تهم، دندی و خدابنده بارش برف حاکم بوده و سطح جاده نیز لعزنده است افزود: در سایر محورها نیز بارش باران به صورت پراکنده است.

,

وی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس راه از زمان آغاز طرح نوروزی در محورهای  اصلی استان مستقر هستند بیان کرد: امسال به دلیل کاهش حجم ترددها میزان تصادفات نیز کاهش یافته است.

,

مظفری خاطر نشان کرد: میزان تصادفات در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش یافته که تصادفاتی که در این ایام رخ داده بیشتر خسارتی بودند.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی خاصی در هیچ یک از محورهای استان زنجان وجود ندارد و از مردم میخواهیم مسافرتهای خود را کنسل کنند تا زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه