اخبار داغ

منتخب مردم میاندوآب در مجلس:

حرکت جهادی لازمه تحقق «جهش تولید» است

حرکت جهادی لازمه تحقق «جهش تولید» است
مهدی عیسی زاده گفت: مهم ترین مقوله در تحقق جهش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی، حرکت جهادی مانند دهه اول انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “جهش تولید” از سوی مقام معظم رهبری و الزامات تحقق این شعار، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با توجه به اِشراف نسبت به مسائل کلان کشور و همچنین دوراندیشی منحصر به فرد هرسال را با نام مشخصی نامگذاری می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین خبر,

منتخب مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال های اخیر نامگذاری ها با رویکرد اقتصادی و جهش تولید در امتداد نامگذاری سال های گذشته توسط مقام معظم رهبری صورت گرفت.

,

وی با بیان اینکه همه در تحقق شعار سال و جهش تولید نقش اساسی دارند، گفت: مهم ترین مقوله در تحقق شعار سال و بهبود وضعیت اقتصادی، حرکت جهادی مانند دهه اول انقلاب است.

,

عیسی زاده با اشاره به اینکه با روحیه و حرکت جهادی می توان اقتصاد را بهبود بخشید، تصریح کرد: حزب اللهی ها و نیروهای انقلابی و همه افراد باید با روحیه جهادی برای اجرایی و عملیاتی کردن اوامر و توصیه های مقام معظم رهبری تلاش کنند.

,

منتخب مردم میاندوآب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هرجا با روحیه جهادی و انقلابی وارد میدان شده ایم، توانسته ایم بر دشمن پیروز شویم و در زمینه اقتصاد و تولید نیز باید با روحیه انقلابی وارد میدان شد تا جهشی در تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور شاهد باشیم.

,

وی گفت: باید تلاش خود را در این راه چند برابر کنیم تا مسیر طولانی پیش رو را در کوتاهترین زمان با گوش دادن به فرامین و اوامر مقام معظم رهبری در سال جدید طی کنیم و وضعیت تولید و اقتصاد را بهبود بخشیم.

,

عیسی زاده افزود: لازمه جهش تولید نیز این است که روحیه جهادی دهه اول انقلاب در همه عرصه‌ها داشته و مجاهدانه وارد میدان شده و بر دشمن غلبه کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه