اخبار داغ

اعتراف مقام‌های آمریکایی:

ترور ژنرال سلیمانی تأثیری در سیاست‌های ایران در منطقه نداشته است

ترور ژنرال سلیمانی تأثیری در سیاست‌های ایران در منطقه نداشته است
یک روزنامه آمریکایی به نقل از مقام‌های اطلاعاتی این کشور از اعتراف مشاوران دونالد ترامپ به بی‌نتیجه بودن ترور سردار سلیمانی، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مقام‌های دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ اعتراف کرده‌اند ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأثیری در سیاست‌های ایران و متحدانش در منطقه نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی به نقل از مقام‌های اطلاعاتی آمریکا نوشته مشاوران ترامپ امیدوار بودند ترور سردار سلیمانی باعث شود ایران و نیروهای متحد این کشور در منطقه در سیاست‌هایشان تجدید نظر کنند.

,

نیویورک‌تایمز نوشته گروه‌های متحد ایران در عراق بعد از ترور سردار سلیمانی تلاش برای خروج نظامیان آمریکا از این کشور را شدت بخشیده‌اند.

,

نیویورک‌تایمز مدعی شده بعد از حمله نیروهای آمریکا به پایگاه‌های الحشدالشعبی در عراق در روز 12 مارس این نیروها با چندین دور حمله راکتی علیه مواضع آمریکایی آن را پاسخ داده‌اند.

,

نیویورک‌تایمز به نقل از چند مقام آمریکایی و عراقی نوشته تشدید تنش‌ها ایالات متحده را در معرض چندین گزینه نامطلوب قرار داده است. تصمیم آمریکا برای پاسخ ندادن این حملات در حکم دعوت به حملات بیشتر خواهد بود.

,

تصمیم برای انجام حملات معتدل‌تر- مثل هدف قرار دادن انبارهای تسلیحات الحشدالشعبی- صرفاً اعتراض دولت عراق را به همراه خواهد داشت.

,

تصمیم آمریکا برای حملات سرسختانه‌تر که در آنها به اشتباه غیرنظامیان یا نیروهای عراقی کشته شوند ممکن است باعث تضعیف حمایت ارتش عراق شود.

,

الزامات تحقق جهش تولید/ تکیه بر خودباوری انقلابیِ «ما می توانیم» و توجه به مکتب شهید سلیمانی در اقتصاد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه