اخبار داغ

عضو کمیسیون حقوقی مجلس:

برای جهش تولید باید از تولیدکننده حمایت کرد

برای جهش تولید باید از تولیدکننده حمایت کرد
حجت‌الاسلام نوروزی گفت: برای جهش تولید باید حمایت‌های فراوانی از تولیدکنندگان صورت گیرد؛ یعنی زمین رایگان به مولد اختصاص داده شود و از او در سایر بخش‌ها پشتیبانی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حسن نوروزی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  تهران نیوز، اظهار کرد: انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شعار سال ۹۸ که شعار رونق تولید بود، تحقق نیافته؛ لذا ایشان سال ۹۹ را سال جهش تولید نام‌گذاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تهران نیوز,  تهران نیوز,
وی افزود: متأسفانه تا زمانی که دولت‌ها به صورت حزبی و گروهی عمل کنند، هرگز مطالبات و خواسته‌های رهبر انقلاب تحقق نخواهد یافت.
,
 
,
جهش تولید با یک دولت آزاد و غیرحزبی ممکن است
,
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان یادآور شد: یکی از شروط اساسی در تحقق مطالبات رهبری، تشکیل یک دولت آزاد و فارغ از هرگونه سیاسی‌بازی و وابستگی‌های حزبی است.
,
 
,
نوروزی با بیان اینکه وقتی دولت آزاد باشد، برای تحقق شعار جهش تولید تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد، عنوان کرد: همچنین دولتی که هیچ وابستگی حزبی ندارد، پول و ثروت را به سمت تولید سرازیر می‌کند، نه به سمت سیاست‌بازی و فعالیت‌های حزبی.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف هدفمندی یارانه‌ها اختصاص یک‌سوم بودجه به بخش تولید بود، گفت: اما نه‌تنها این اقدام عملی نشد، بلکه با برخی بی‌تدبیری‌ها به برخی از واحدهای تولیدی هم ضربه وارد شد.
,
 
,
دولت عادت کرده دست در جیب مردم کند
,
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه دولت دوازدهم به روزمرگی دچار شده است، تصریح کرد: متأسفانه دولت عادت کرده برای تأمین هزینه‌هایش دست در جیب مردم کند؛ در صورتی که باید مالیات‌ها نه برای تأمین هزینه‌های جاری، بلکه در راستای تأمین نیازهای تولیدی و نیز عمرانی صرف کند، اما متأسفانه دولت، شهرداری‌ها و سایر نهادهای خدماتی مانند متکدیان رفتار می‌کنند.
,
 
,
برای جهش تولید باید از تولیدکننده حمایت کرد
,
نوروزی گفت: دولت و مجلس در سال ۹۹ برای اینکه بتوانند در راستای تحقق شعار «جهش تولید» گام بردارند باید مدام تشکیل جلسات، تشکیل کمیسیون و نیز بحث‌های کارشناسی را مدنظر قرار دهند و خروجی این جلسات را به بانک‌ها و نهادهای ذی‌ربط ابلاغ کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه امسال سال حساسی است، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیبی که این ویروس به بخش تولید و اقتصاد کشور وارد کرده است، باید دولت و مجلس شعار سال را جدی بگیرند و به بخش تولید توجه ویژه‌ای داشته باشند؛ چون تولید موتور محرکه اقتصاد کشور است.
,
 
,
این نماینده مجلس دهم گفت: برای جهش تولید باید حمایت‌های فراوانی از تولیدکنندگان صورت گیرد؛ یعنی زمین رایگان به مولد اختصاص داده شود و از او در سایر بخش‌ها پشتیبانی شود، اما متأسفانه امروز با اخذ مالیات‌های سنگینی و سودهای بانکی غیرمنطقی، تولیدکننده را از فعالیت‌های تولیدی دلسرد شده‌اند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه