اخبار داغ

آخرین اخبار از سیل در بوشهر؛

سیل شب گذشته جان 3 نفر را گرفت/ گروه‌های جهادی به کمک مردم شتافتند/ قطعی آب برخی روستاها+عکس

سیل شب گذشته جان 3 نفر را گرفت/ گروه‌های جهادی به کمک مردم شتافتند/ قطعی آب برخی روستاها+عکس
براساس آخرین امار منتشر شده از سیل جنوب استان بوشهر ۳ کشته و ۳ مصدوم توسط سازمان اورژانس منتشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ شب گذشته طوفان به همراه بارش باران در شهرستان های جنوب استان بوشهر شدت گرفت و موجب خسارت های مالی و در برخی مناطق از بین رفتن هموطنان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

در پیی این حادثه بخش قابل توجهی از نیروهای امدادی به جنوب استان اعزام شدند تا خدمات رسانی آغاز و نجات هموطنان از سیلاب آغاز کنند.

,

, ,

براساس آخرین امار منتشر شده از سیل جنوب استان بوشهر ۳ کشته و ۳ مصدوم توسط سازمان اورژانس منتشر شده است که خبرنگار سپاس در حال پیگیری است تا گزارش نهایی از خسارت ها منتشر کند.

,

همه دستگاه ها سریعا به کمک مردم بشتابند

, همه دستگاه ها سریعا به کمک مردم بشتابند,

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده مقام مععظم رهبری در استان بوشهر در پیامی امید بخش با اشاره به سییل در جنوب استان گفت:  اتفاق سیل در شهرستان های کنگان و دیر باعث شده است برخی از هموطنان دچار خسارت های مالی شوند و بسیاری از واحد های مسکونی مردم تخریب شود که همه نیروهای امدادی باید در اولین الویت خود نجات جان هموطنان در دستور کار قرار دهند.

,

, ,

امام‌جمعه بوشهر اظهار کرد: با توجه به وجود سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی جنوب استان دستگاه‌های دولتی، نظامی و مجموعه‌های مردمی مکلف هستند به یاری هر چه بیشتر مردم آن مناطق بشتابند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: از تمامی نهادهای مسئول، فرماندار، سپاه پاسداران و بسیج، هلال احمر پرتلاش و نهادهای مردمی، تقاضا می‌شود سریعاً به یاری  مردم بشتابند و در کنار آن مسئولین دولتی با اقدامات کارشناسانه عوامل وقوع سیل بررسی و پیشگیری جهت از تکرار آن انجام دهند.

,

, ,

بررسی فوری مشکلات مردم سییل زده جنوب استان بوشهر

, بررسی فوری مشکلات مردم سییل زده جنوب استان بوشهر,

حجت الاسلام موسی احمدی نماینده منتخب مردم جنوب استان بوشهر در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در پیامی گفت: در تماس تلفنی با فرمانداران حوزه انتخابیه خواستار پیگیری مشکلات بوجود آمده برای مردم پس از سیل روز یکشنبه شده و از فرمانداران درخواست شد که تمام توان خود را برای حل مشکلات اقشار مختلف مردم به ویژه صیادان، ملوانان، کشاورزان، بازاریان و آسیب های وارد شده به منازل مسکونی و… بکار گیرند.

,

, ,

آب برخی مناطق سیل زده استان بوشهر قطع شد

, آب برخی مناطق سیل زده استان بوشهر قطع شد,

سیدعلی پاک نژاد فرماندار کنگان در گفت و گو تلویزونی اظهار کرد: طغیان رودخانه‌های فصلی باعث شد تا جاده اصلی کنگان به عسلویه در روستای “پرک ” بخش سیراف بسته شود که نیروهای امدادی و راهداری پس از ساعتی آن را بازگشایی کردند.

,

فرماندارکنگان افزود: همچنین بارندگی و جاری شدن سیلاب خسارت به تاسیسات زیربنایی شهری و روستایی، شبکه آبرسانی، قطعی برق، آبگرفتگی منازل، تلف شدن دام‌ها و آب‌ بردگی وسایل نقلیه و خودروهای شهروندان را در این شهرستان به همراه  داشت.

,

پاک‌نژاد اظهارداشت: هم اکنون برق برخی مناطق که دچار قطعی شده بود، وصل شده‌است اما برخی روستاها و مناطق شهری آب ندارند.

,

, ,

رئیس ستاد بحران شهرستان کنگان ادامه داد: سیلاب و آبگرفتگی باعث خسارت به خودروها، وسایل زندگی مردم و تلف شدن دام‌های آنان شده‌است که کارشناسان در حال بررسی میزان زیان‌های وارد شده به تاسیسات زیربنایی در شهرها و روستاها و خانه‌ها و وسایل مردم هستند.

,

پاک نژاد یادآورشد: گروه‌های امدادی بسیج، هلال احمر و ستاد مدیریت بحران شهرستان  کنگان در حال کمک به مردم برای تخلیه خانه‌های دچار آبگرفتگی هستند.

,

انتهاای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه